سازمان همیاری شهرداری‌ها آماده سرمایه‌گذاری برای تله‌کابین گرگان است
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان گفت: این سازمان آماده سرمایه‌گذاری برای تله کابین گرگان، هتل ناهارخوران، پارک النگدره و دیگر پروژه‌ های شهردای گرگان است.

به گزارش ایرنا، علیرضا پرهان روز دوشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: علاوه بر آن سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان از ظرفیت سرمایه‌گذاری در دیگر طرح‌ها تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال برخوردار است.

وی بیان کرد: در پروژه گردشگری آشوراده، مشاور دارای صلاحیت به کار گرفته شد تا پیش‌نیازهای اخذ مجوز محیط زیست، میراث فرهنگی و شورای اقتصاد اخذ شده و این منطقه برای ورود سرمایه گذاران آماده گردد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان افزود: این سازمان، مالک ۱۰ هکتار از مجموع ۱۳۸ هکتار سایت پشتیبان آشوراده است که می‌تواند این زمین را برای ساخت هتل، سایت‌های تجاری وتفریح و نمایشگاهی و کاربری‌های درمانی و ساحلی در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهد.

پرهان با اشاره به این که هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه سال جاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰۰ میلیارد ریال از این بودجه محقق شده است.

وی بیان کرد: بودجه سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان از ۳۹۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافت.

استان گلستان ۳۷ نقطه شهری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha