۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85369322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار حادثه آب و فاضلاب در کردستان برطرف شد

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبر: 85369322
۵۰ هزار حادثه آب و فاضلاب در کردستان برطرف شد

سنندج- ایرنا-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۵۰ هزار و ۳۳۰ حادثه مربوط به این حوزه در شهرها و روستاهای استان رفع شده است.

به گزارش ایرنا، محمد فرهاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱ هزار و ۱۷۴ حادثه در بخش آب و ۹ هزار و ۱۷۶ حادثه در بخش فاضلاب رسیدگی و رفع شده است.

وی افزود: همه حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه رصد می‌شود که این امر موجب شده میانگین زمان رفع حادثه کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عمده حوادث رفع شده مربوط به شکستگی لوله و قطعی آب بوده است، افزود: با توجه به قدمت شبکه های اجرا شده در اکثر نواحی شهری، شکستگی ها امری طبیعی است.

فرهاد ادامه داد: با این وجود شرکت آبفا همواره و به تناسب بودجه های در اختیار نسبت به بازسازی و جایگزینی لوله های فرسوده با لوله های مدرن اقدام می کند.

در حال حاضر از یک هزار و ۶۷۱ روستای دارای سکنه در کردستان، یک هزار و ۴۷ روستا از آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار هستند و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب این استان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha