۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح در جیرفت به بهره‌برداری می‌رسد

جیرفت- ایرنا- فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۱۰۶ طرح در جیرفت با اعتبار ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا احمد بلندنظر روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار کرد: در مجموع ۱۲۹ طرح با اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: از این میزان، ساخت ۲۳ طرح نیز با چهار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

بلندنظر با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم ادامه داد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در شهرستان جیرفت داشته‌ایم که باید در دهه فجر بازتاب داده شوند.
وی یادآور شد: ساخت پل جنگل آباد و سرجاز چندین سال متوقف مانده بود که پل سرجاز در این دولت به بهره برداری رسید و پل جنگل آباد هم امسال به بهره برداری می‌رسد.
فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه دهه فجر یک روز تاریخی است افزود: دستاوردها از ابعاد مختلف قابل توصیف و مقایسه نیست، به طور مثال در زمان رژیم پهلوی پزشکان خارجی در جیرفت حضور داشتند امروز پزشکان بومی و چندین مرکز درمانی در حال فعالیت هستند.

مدیران در جمع مردم حضور یابند

وی با بیان اینکه مردم گله مند هستند که مسئولان در میان آنان حضور پیدا نمی کنند اضافه کرد: مردم به من می گویند اگر مسئولان کاری هم برای ما انجام ندهند اما در میان مردم روستا حضور پیدا کنند دلگرمی به ما می‌دهد.
بلندنظر خطاب به مدیران تاکید کرد: همه باید در جمع مردم حضور یابید و مشکلات آنان را بررسی کنید.
وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان در میان مردم ارزشمند است گفت: اگر مردم از دست مدیران دلخور باشند در مشارکت ها هم تاثیر منفی می گذارد.
بلندنظر یادآور شد: مردم قدرشناس هستند و اگر اعتبار و بودجه هم نداشته باشید، درک می کنند و قدر حضورتان را می دانند.
وی اضافه کرد: انتخابات امسال فرق می کند و دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم هستند.

موظفیم اهمیت انتخابات را گوشزد کنیم

امام جمعه شهرستان جیرفت هم در این نشست گفت: بدون حضور مردم نمی توان کاری انجام داد و مردم اصل هستند.
حجت الاسلام میثم تارم افزود: انتخابات روز تبلور حضور مردم است.
وی با بیان اینکه هر تحولی با انتخابات صورت می گیرد، اضافه کرد: زمینه رقابت هم وجود دارد و همه سلایق در مجلس شورای اسلامی نامزد دارند.
حجت الاسلام تارم با اشاره به اینکه یکی از راه‌های حفظ و تقویت نظام حضور در انتخابات است ادامه داد: موظفیم اهمیت این کار را به اطرافیان خود گوشزد و یادآوری کنیم.
وی با تشکر از سپاه و دولت برای پرتاب های موفقیت آمیز سه ماهواره گفت: ایران جزو معدود کشورهایی است که به این دستاوردها رسیده است.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: این موفقیت برای مردم ما ایجاد امید و نشاط کرد و آنها به جوانان خود افتخار می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha