۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85369550
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرستان ری :۱۲ طرح ورزشی در دهه فجر در ری افتتاح می شود+فیلم

شهر ری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه ۱۲ پروژه ورزش در این شهرستان در دهه فجر افتتاح می شود گفت : امروز شهر ری بعنوان شهر ورزشکاران قهرمان المپیک در ایران اسلامی شناخته شده است.

به گزارش ایرنا ، مهدی باب‌الحوائجی روز دوشنبه در نشست تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش شهرستان ری که به هنات اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد با اشاره به سابقه و جایگاه ورزش در شهرری و ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه ورزش افزود: برنامه‌ها و تمهیدات در نظر گرفته شده تا ورزش ری را به جایگاه واقعی خودش برسانیم و این مهم با همکاری و حمایت همه نهادها و دستگاه‌ها اجرایی می‌شود.

وی به ظرفیت‌ها و توانایی‌های حوزه ورزش و نیز ورزشکاران شهرستان ری اشاره کرد و اظهار کرد: شهرری شهر میدان‌های جهانی است و ورزش ارزشی جزو افتخارات مهم این شهرستان است.برنامه‌ها و تمهیدات در شهرستان ری به گونه‌ای رقم می‌خورد تا ورزش ری را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مدیران شهرستان نیز با افتخار با دستگاه‌ها همکاری خواهند کرد تا شاهد پیشرفت و توسعه در حوزه ورزش شهرستان ری باشیم‌.پیش از این به ورزشکاران قول دادم در صورت تأمین اراضی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، خانه‌های ورزشی مانند خانه بوکس، خانه ژیمناستیک، خانه کاراته در شهرستان ری ساخته شود.

فرماندار شهرستان ری :۱۲ طرح ورزشی در دهه فجر در ری افتتاح می شود

اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریالی به منظور ساخت خانه‌های ورزش در ری

وی ادامه داد: به منظور ساخت خانه‌های ورزشی ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که برای ورزشکاران گرانقدر ری اجرایی خواهد شد. هیات‌ های ورزشی و تیم‌ها در شهرستان ری نیاز به حامی مالی دارند.

باب الحوائجی با تأکید بر استفاده از طرح تجربه پیشکسوتان و برنامه‌ریزی‌های خوب برای ورزش بیان کرد: شهرری باید خوب معرفی شود و در تراز واقعی خود قرار گیرد لذا در این راستا باید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کسب مقام‌های جهانی و ملی توسط ورزشکاران شهرستان افزایش یابد.برای ورزش در تراز بین‌المللی در سطح شهرستان ری باید برنامه‌ریزی کنیم و در این مسیر خدمت‌رسان حوزه ورزش خواهیم بود تا به جایگاه واقعی خود باز گردیم.

فرماندار شهرستان ری :۱۲ طرح ورزشی در دهه فجر در ری افتتاح می شود

یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان ری هم به خبرنگاران گفت: دراین مراسم از هیات های ورزش قهرمانان ورزشکاران پیشکسوتان و خانواده شهدای ورزش شهرستان ری تجلیل شد و در این راستای قهرمانانی که در مسابقات داخلی و خارجی در آینده به مقام های ورزشی برسند حمایت خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha