۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85369623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهه فجر مرکز فوریت‌های پزشکی شهر زرینه بهره‌برداری می‌شود

سنندج- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی ‌کردستان گفت: در دهه فجر امسال ساختمان خیرساز مرکز ۱۱۵ فوریت های پزشکی زرینه شهرستان دیواندره به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، دکتر فریدون عبدالملکی روز دوشنبه در آیین تقدیر و تکریم از دکتر محمد صادق علیایی خیر حوزه سلامت، اظهار کرد: به پاس ارج نهادن به زحمات و تلاش های خیرین سلامت، اولین پروژه سلامت محور که در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد، ساختمان خیرساز مرکز ۱۱۵ فوریت های پزشکی زرینه لست.

وی افتتاح و بهره برداری از مرکز فوریت های پزشکی زرینه که با تلاش های دکتر محمدصادق علیایی به اتمام رسیده است را دارای برکات زیادی برای مردم به ویژه شهرستان دیواندره برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به افتتاح ۱۸پروژه خیر ساز در ۲ سال گذشته در سطح استان، ادامه داد: افتتاح بخش پیوند مغز و استخوان در بیمارستان بعثت، مرکز دیالیز در توحید، بخش ICU در بیمارستان های مریوان و دیواندره و همراه سرا در بیمازستان کوثر از جمله این پروژه های خیرساز است.

در پایان این آیین که با رئیس، مدیران سازمان مردم نهاد و خیرین سلامت و مدیر روابط عمومی و رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و مسئول فوریت های پزشکی دیواندره برگزار شد، از دکتر محمد صادق علیایی خیر سلامت استان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha