فرماندار اسلامشهر بر ضرورت امید آفرینی در جامعه با بیان دستاوردهای نظام تاکید کرد

اسلامشهر - ایرنا -  فرماندار اسلامشهر بر ضرورت امید آفرینی در جامعه از طریق بیان خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در شهرستان در دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: جشن های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای به جشن پیروزی بزرگ مردم در انتخابات ۱۱ اسفند منتهی خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر ، حسین حبیبی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه برنامه های دهه امسال با عنوان « جشن ملی، مشارکت قوی ، آینده قوی» برگزار خواهد شد اظهار داشت: مدیران ادارات و نهادها در دهه مبارک فجر با تشریح اقدامات و خدمات ارائه شده و راه اندازی پویش خبر خوب، شیرینی و حلاوت ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را دوچندان کنند.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت امید آفرینی در جامعه با بیان دستاوردهای نظام تاکید کرد

وی با بیان اینکه از زمان فعالیت دولت سیزدهم و نگاه ویژه دولتمردان به شهرستان اسلامشهر شاهد تحولات زیرساختی و کم نظیر در اکثر بخش ها هستیم بیان داشت: خدمات ارائه شده در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راهداری، ایجاد اشتغال، جهاد کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی و... در ایام الله دهه فجر برای اقشار مختلف مردم اطلاع رسانی و تبیین خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر گفت: دولتمردان با تخصیص ۲۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نگاه ویژه ای به شهرستان دارند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به آغاز برگزاری ۱۲ نشست با حضور اقشار مختلف مردم در طرحی با عنوان « باهم انقلاب، باهم انتخاب » افزود: در این نشستها ۱۴۰۰ نفر از نخبگان حوزه های مختلف با دستاوردها و اقدامات شاخص ادارات و نهادها آشنا می شوند.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت امید آفرینی در جامعه با بیان دستاوردهای نظام تاکید کرد

وی تصریح کرد: امید آفرینی در جامعه، دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان بخش های مختلف برای برنامه ریزی در سال آینده، هم‌افزایی برای برگزاری جشن های دهه مبارک فجر و فراهم سازی زمینه لازم برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم از جمله اهداف این نشست‌ها به شمار می رود.

گفتنی است برگزاری جشن ها و مراسم مردمی در محلات مختلف، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی میز خدمت در مصلی های نماز جمعه، آذین بندی و فضاسازی مناسب شهرستان در دهه مبارک فجر، برپایی نمایشگاهها و غرفه های فرهنگی هنری،نمایشگاهی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت مردمی، برگزاری کرسی های تلاوت قرآن، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، جمع بندی پروژه های عمرانی و اشتغال آفرینی جهت افتتاح در دهه مبارک فجر، برنامه ریزی در خصوص نورافشانی شب ۲۲ بهمن در سطح شهر و روستا های تابعه و برنامه ریزی جهت برگزاری باشکوه راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha