فرماندار اسلامشهر: از ظرفیت‌هایمان برای کمک به رونق تولید استفاده می‌کنیم

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: با سفر وزیران امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان زمینه ای فراهم شد تا فعالان بخش تولید مشکلات خود را مطرح کنند و با رفع آنها با تمام ظرفیت به رونق تولید کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز سه شنبه در جمع فعالان بخش تولید (صنف، صنعت و کارآفرینان شهرستان) به تشریح اهداف برگزاری این نشست در قالب طرحی با عنوان «باهم انقلاب، با هم انتخاب» پرداخت و اظهار داشت: سلسله نشست هایی با حضور نخبگان با هدف امیدآفرینی در جامعه، دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان بخش های مختلف برای برنامه ریزی در سال آینده، هم‌افزایی برای برگزاری جشن های دهه مبارک فجر و فراهم سازی زمینه لازم برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

وی افزود: در ۲ سال گذشته با حضور اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از قریب به یکصد واحد تولیدی و صنعتی در طرحی با عنوان «چهارشنبه ها با تولید» بازدید شده و با پیگیری های مستمر صورت گرفته و مشکلات بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ شهرستان از جمله کیان تایر، سدید، ایران خودرو دیزل، الکتروژن، فیلور برطرف شده است.

فرماندار: اسلامشهر از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به رونق تولید استفاده می‌کند

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: حمایت از تولید در رشد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی تاثیر گذار است و در واقع موجب حمایت از جامعه می شود و تولیدکنندگان که در این شرایط سخت اقتصادی با عشق و انگیزه پای کار تولید ایستاده اید، جهادگران تولید هستید.

حبیبی گفت: بر اساس آمار سامانه رصد اشتغال در ۲ سال گذشته بیش از ۲۸ هزار شغل جدید در شهرستان ایجاد و ۲ هزار و ۶۴۰ میلیاردریال تسهیلات بانکی توسط اداره کار (تبصره ۱۶و ۱۸)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد برکت، میراث فرهنگی و بنیاد شهید برای ایجاد مشاغل خرد و خانگی نیز پرداخت شده است.

حبیبی با اشاره به حضور سران سه قوه و بیش از ۱۰ تن از وزرا در اسلامشهر و پیگیری معضلات و کارهای بر زمین مانده سال‌های گذشته تاکید کرد: برای بیمارستان ۴۰۰تختخوابی اسلامشهر که طی ۱۳ سال پیشرفت قابل توجهی نداشت، در ۲ سال گذشته بویژه در سفر رئیس جمهور سه هزار و ۵۰۰ ریال اعتبار در نظر گرفته شد و این پروژه امروز با سرعت خوبی در حال ساخت است که سال آینده شاهد آغاز بکار بهترین بیمارستان جنوبغرب تهران در اسلامشهر خواهیم بود.

فرماندار: اسلامشهر از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به رونق تولید استفاده می‌کند

وی ادامه داد: مردم نباید از حق خود بگذرند و با انتخاب افراد اصلح با حقی که به برکت خون شهدا ایجاد شده، موجب پیشرفت کشور شوند. مشارکت بیشتر مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات با مشارکت بالا موجب جلوه بیشتر شهرستان در کشور می‌شود و در نتیجه با همراهی این مردم عزیز که همیشه همراه نظام بوده اند می‌توانیم از مسئولین مطالبه‌گری بیشتری برای رشد و پیشرفت اسلامشهر در همه زمینه ها و رفع مشکلات تولید کنندگان و صنعتگران داشته باشیم.

در نشست فرماندار با فعالان بخش تولید (صنف، صنعت و کارآفرینان شهرستان اسلامشهر) از سوی تولید کنندگان و صنعتگران مشکلاتی چون نبود گاز شهری در برخی واحدهای تولیدی، مبالغ سنگین مالیاتی، بروکراسی‌های اداری که مانع رشد تولید شده، مسایل حوزه کفش و چوب و صنف مصالح ساختمانی مطرح و فرماندار اسلامشهر توضیحاتی را در زمینه موضوعات مطرح شده عنوان کرد.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha