۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85370143
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۱۱ ساختمان ناایمن در آبادان شناسایی شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85370143
۱۱ ساختمان ناایمن در آبادان شناسایی شد

آبادان - ایرنا - شهردار آبادان گفت: طبق بررسی و بازدیدهای انجام شده، ۱۱ ساختمان ناایمن در این شهرستان شناسایی شد.

یاسین کاوه‌پور روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده ۱۱ ساختمان ناایمن آبادان شناسایی شده که به زودی توسط بازرسان تعیین تکلیف می‌شود.

وی با اشاره به آغاز تخریب یکی از ساختمان‌های ناایمن در آبادان بیان کرد: عملیات تخریب ساختمان ناایمن واقع در کوی بهار که توسط هلدینگ عبدالباقی بنا شده بود پس از بررسی و بازدیدهای مختلف آغاز شد.

کاوه پور ادامه داد: پس از اطمینان از ناایمن بودن این ساختمان، ساکنان آن با برنامه‌ریزی انجام شده ساختمان را تخلیه کردند؛ عملیات تخریب تا پایان فروردین ماه سال آینده به پایان خواهد رسید.

شهردار آبادان توضیح داد: ۱۱ ساختمان در کمیته ایمنی و پایش ساختمان‌های ناایمن شناسایی شدند که اکنون در حال رسیدگی هستند، ساختمان وزرا واقع در خیابان امیرکبیر که توسط هلدینگ عبدالباقی احداث شده با دستور قضایی پلمب شد و توسط یکی از شرکت‌های مقاوم ساز در حال بررسی است.

وی افزود: اگر ناایمن بودن این ساختمان مورد تایید قرار گیرد مورد تخریب قرار خواهد گرفت.

کاوه پور تصریح کرد: همچنین برج دبستان نیز که توسط هلدینگ عبدالباقی احداث شده به عنوان یکی از ۱۱ ساختمان ناایمن در حال بررسی است.

بر اساس این گزارش بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد و تعدادی از مردم کشته و یا مصدوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha