فعال سیاسی: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را تقویت می‌کند

شهرکرد- ایرنا- یک فعال سیاسی در چهارمحال و بختیاری می‌گوید: به هر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر شود به همان اندازه اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی و اثرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه تقویت می‌شود.

بهروز مردانی‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پس از پیروزی آن نقش کلیدی و اساسی در مناسبات کشور برعهده دارند و استوانه‌های نظام بر پایه مردم بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، نخستین انقلابی است که در حدود ۲ ماه پس از پیروزی آن برای تعیین نوع حکومت انتخابات مردمی برگزار شده است تا مردم نوع حکومت را خوشان انتخاب کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه به طور میانگین هر ۲، یک انتخابات در کشور ما برگزار می‌شود، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نوع حکومتی است که تمام ارکان آن از انتخاب رهبر تا انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین تدوین و اصلاح قانون اساسی آن با رای مردم انجام می‌شود.

مردانی‌نژاد تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که شرکت در انتخابات تنها یه فریضه دینی و ملی نیست بلکه یک حق برای مردم در خصوص تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط نیز برگزار شده است، افزود: نظام اسلامی هیچگاه این حق مردم را نادیده نگرفته و حتی در شرایط هشت سال دفاع مقدس، ترور رییس جمهور و نخست‌وزیر وقت نیز انتخابات برگزار شده و هیچ‌گاه توقفی در این خصوص صورت گرفته است.

مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی

این فعال سیاسی مردم را پشتوانه اصلی نظام اسلامی دانست و گفت: هر چقدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر شود این پشتوانه تقویت می‌شود و عمق نفوذ و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود.

مردانی‌نژاد تاکید کرد: مشارکت در انتخابات مقبولیت نظام را نشان می‌دهد و چنانچه از درصد بالایی برخودار شود اقتدار نظام در عرصه بین‌الملل را به همراه دارد.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب و دولت را از مهمترین راهکارهای تقویت مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: همه آحاد جامعه رسانه باشند و در جهت تبیین واقعیت‌های موجود و رفع شبهه‌های مطرح شده از سوی دشمنان نظام فعالیت کنند.

مردانی‌نژاد یادآور شد: اگرچه مردم مطالباتی در خصوص معیشت و مسائل اقتصادی دارند و کاستی‌هایی در این خصوص وجود دارد اما این را بدانند که مسوولان تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط به کار گرفته‌اند و با همراهی و همدلی می‌توان این مشکلات را نیز از میان برداشت.

وی افزود: نباید گذاشت برخی نواقص بر دستاوردهای انقلاب اسلامی سایه افکند و حقیقت انقلاب اسلامی را پنهان کند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha