۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85370278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

زنجان -ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و رسانه‌ها باید دلسوزانه و آگاهانه برای تشریح این موضوع پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید ناصحی مقدم روز سه‌شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این دهه یادآور جانفشانی ها و مبارزات مردمی علیه رژیم ستمشاهی طاغوت است که در این راه افراد زیادی جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به بهای خون شهیدان به دست آمده است، افزود: نگهداری و صیانت از انقلاب به عنوان یک سرمایه بسیار مهم و ارزشمند در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان، وظیفه همگانی است.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در دهه فجر به خوبی برای عموم مردم تبیین و بازگو شود، افزود: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود دستاوردها و اقدامات بسیار زیادی در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم داشته است که باید در این دهه برای تبیین این خدمات و دستاوردها اقدام شود.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این نشست به تعرفه پیشنهادی عوارض خدمات، ارزش معاملاتی و تخلفات ساختمانی اشاره کرد و گفت: طبق تصمیمات اتخاد شده میزان تخفیف صدور پروانه‌ برای فضاهای اداری و درمانی موسسات خیریه از ۷۰ درصد به ۸۰ درصد خواهد رسید.

حسین حمزه لو پاک افزود: امسال در حوزه گردشگری هم برای احداث هتل در داخل شهر زنجان ۸۰ درصد تخفیف جایزه خوش حسابی صدور پروانه ساختمانی به منظور حمایت از سرمایه گذاران لحاظ شده بود که با رای اعضا به ۹۹ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات کنونی ترافیک در هسته مرکزی شهر به استقرار واحدهای درمانی در این بخش مربوط می شود، اظهار داشت: برای رفع این معضل، طبق تصمیمات اتخاد شده، تخفیفات صدور پروانه ساخت در داخل بافت فرسوده ۵۰ درصد و در خارج از بافت مرکزی شهر ۹۹ درصد اعمال خواهد شد.

این مسوول همچنین به تعیین و تکلیف قبرستان متروکه منطقه دهخدای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: طبق تفاهم نامه انجام گرفته با اداره اوقاف و امور خیریه، این مکان برای انجام اقدامات شهری به شهرداری زنجان از طریق تهاتر واگذار شد تا تبدیل به احسن شود.

منصور مرادلو رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان نیز به برگزاری برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha