نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۳۰۰ مدرسه سیستان‌ و بلوچستان برگزار می‌شود

زاهدان- ایرنا- سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان‌ و بلوچستان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۳۰۰ مدرسه این استان برگزار می‌شود.

ابوالقاسم زابلی جزینک روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نمایشگاه «مدرسه انقلاب» یکی از محوری‌ترین برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‍آموزان است که با بهره‌گیری از عنصر روایتگری دانش‌آموزان با هدف انجام فریضه جهاد تبیین و توانمندسازی نوجوانان در بیش از ۲۰ هزار مدرسه در سطح کشور برگزار می شود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه، نقش آفرینی دانش آموزان از مرحله تحقیق و پژوهش تا برپایی غرفه‌ها و روایتگری است که هیچ یک از مسوولان، مدیران و معاونان مدارس دخل و تصرفی در این زمینه ندارند.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان‌ و بلوچستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه دوازدهمین دوره این نمایشگاه در استان نیز با همت و پشتکار دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در بیش از ۳۰۰ مدرسه برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه سالجاری برپا خواهد شد، ادامه داد: موضوعات اصلی نمایشگاه حول محور گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی و موضوعات روز منطقه و جهان همچون محور مقاومت، مبارزه با استکبار و نظم جدید جهانی پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha