۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85370345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ کمیته برای گرامیداشت فجر انقلاب در فارس تشکیل شد

شیراز - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ۲۷ کمیته متنوع برای برپایی ویژه‌برنامه‌های چهل و پنجمین دهه مبارک فجر در فارس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین ملک مکان،سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد:کمیته‌های فضاسازی شهری، ورزشی، بازاریان و اصناف، بسیج، صنعت، معدن و تجارت و کار و کارگری برخی از این کمیته‌ها هستند و مهمترین برنامه‌های آنها جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امسال جشن‌های پیروزی انقلاب با برخی از اعیاد رجب و شعبان مصادف شده که این، جشن‌های این ایام را بانشاط‌تر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد: امسال بیش از ۱۲۰ نقطه شهری وحدود چهار هزار نقطه روستایی این استان میزبان جشن‌ها و راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

اجرای ۲۰۰ هزار عنوان برنامه مناسبتی دهه فجر در سراسر فارس

ملک‌مکان گفت: طی ۱۰ روز بیش از ۲۰۰ هزار عنوان برنامه در نقاط مختلف فارس به مناسبت چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: از این شمار ۹ هزار عنوان برنامه از سوی بسیج و سپاه، صدها برنامه از سوی آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود و زنگ انقلاب نیز ساعت ۸:۳۰ فردا (چهارشنبه) در مدارس استان نواخته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: رویدادها و مسابقات ورزشی استانی، جشن‌های اصناف و بازاریان، برپایی جشن‌های محلی در مساجد و حسینیه‌ها، برپایی شادپیمایی‌های خانوادگی و برپایی ۱۱۰ جشن در نقاط مختلف شیراز از سوی شهرداری از دیگر ویژه‌برنامه‌های دهه فجر پیش رو است.

ملک‌مکان گفت: برنامه شاخص دهه فجر فارس، میزبانی از همایش بزرگ مهدویت در استان است که با حضور سخنرانان کشوری از جمله حجت‌الاسلام محسن قرائتی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات از سوی گروه‌های جهادی مانند ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و راه‌اندازی تیم‌های انتقال خون و افتتاح پروژه‌های متنوع ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان وعمرانی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در فارس است.

ملک‌مکان افزود: ۱۲ بهمن ماه ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۹ مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به وطن در گلزارهای شهدا برگزار می‌شود و ۱۹ بهمن ماه گلزارهای سراسر فارس غبارروبی و گلباران می‌شوند.

او از مردم خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر یک با عکس یک شهید و پرچم حضور یابند تا یاد شهدای میهن اسلامی فراموش نشود.

ملک‌مکان با اشاره به برگزاری جمعه‌های خشم درسراسر کشور گفت: این هفته فارس و چهار استان دیگر پس از نماز جمعه در دفاع از مردم مظلوم غزه راه‌پیمایی می‌کنند.

۲۷ کمیته برای گرامیداشت فجر انقلاب در فارس تشکیل شد

دهه فجر، فرصتی برای تبیین و روشنگری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال " جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن" است بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، مراسم گرامیداشت دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت مشارکت انتخاباتی و روشنگری درباره دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است در حاشیه راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه "رزمایش دستاوردها" برپا شود تا هر دستگاهی اعم از دولتی و خضوصی آخرین دستاوردها و خدمات خود را به نمایش بگذارد و مردم با خدمات انقلاب اسلامی آشنا شوند.

ملک‌مکان دهه فجر را فرصتی برای ارتباط بیشتر مردم با مسئولان دانست و گفت: به این منظور همه دستگاه‌ها در این دهه میزهای خدمت خود را برپا می‌کنند.

۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه، از سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان دهه فجر در سراسر کشور گرامی داشته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha