۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85370432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در جاده اردبیل - سرچم کشف شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85370432
۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در جاده اردبیل - سرچم کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک قاچاقچی در جاده اردبیل - سرچم خبر داد.

سردار جواد تقوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب‌های بلای خانمانسور اعتیاد، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران مرزبانی موفق شدند در عملیاتی مقتدرانه ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه قاچاقچی مواد مخدر قصد انتقال محموله مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه تریلی از استان‌های جنوبی کشور به اردبیل را دارد، اکیپ‌های عملیاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی استان اردبیل اقدام به کنترل خودروهای عبوری و پوشش انتظامی در محور خلخال - اردبیل کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری تریلی مورد استفاده این قاچاقچی را شناسایی و توقیف کردند.

سردار تقوی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانان در بازرسی از این تریلی موفق شدند در مجموع ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به توقیف تریلی و دستگیری یک نفر در این رابطه، اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از تلاش جهادی، همت مسئولانه و پشتکار متعهدانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و اعتیاد خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این رابطه، توفیقات ناجا را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس با تمامی برهم زنندگان آرامش جامعه به ویژه قاچاقچیان مواد مخدر بدون اغماض و به طور قاطع برخورد خواهد کرد، افزود: مردم می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ۱۳۰ اطلاع دهند.

استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. آمار دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می‌شود پنج درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha