منظمی: برنامه کافا را دیر اعلام کردند/ حرفه‌ای نبود تا سرمربیان قبلی را رها کنم

تهران- ایرنا- سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال گفت: برنامه تورنمنت کافا را دیر به ما اعلام کردند اما بازیکنان با انگیزه مضاعف آماده حضور در این مسابقات هستند.

به گزارش ایرنا، مریم منظمی در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی فوتسال زنان پیش از تورنمنت کافا، اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی فوتسال در وضعیت مناسبی قرار دارند و سرمربی نیز نکات مدنظر را لحاظ کرد. بازیکنان با انگیزه مضاعف آماده حضور در این مسابقات هستند. بانوان ایران در سال های گذشته نیز تجربه حضور در کافا را داشتند و امیدوارم امسال نتیجه خوبی کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری فدراسیون فوتبال ایران ۱۴۰۳ سال بسیار شلوغی برا تیم ملی فوتسال زنان است زیرا مسابقات داخل سالن آسیا، جام ملت‌های آسیا و جام جهانی برگزار می‌شود. همچنین پیش از جام جهانی هم کنفدراسیون آسیا مسابقات مقدماتی و انتخابی جام جهانی را برگزار می‌کند. هرچند برنامه کافا را به ما دیر اعلام کردند. قبل از کافا هم به دنبال این بودیم تا دیدار تدارکاتی با روسیه داشته باشیم اما به دلیل اعزام تیم به کافا صلاح نبود تا یک مسابقه پرفشار برگزار کنیم. این رقابت‌ها مانند اردوهای تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال زنان است. هرچند در ماه های آینده دیدارهای دوستانه ای را برای تیم در نظر می گیریم.

سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال درباره قرارداد سرمربیان فوتبال و فوتسال گفت: از زمانی که این پست را برعهده گرفتم، سرمربیان ما در رده‌های مختلف فوتبال و فوتسال مشخص بودند اما در این یکسال این اطمینان را برای سرمربیانم ایجاد کرده‌ام که تا هستید ‌و کار می‌کنید، حمایت‌تان می‌کنم چون حرفه‌ای و اخلاقی نبود که آنها را وسط راه رها کنم. باید افرادی را با آگاهی انتخاب کنیم. به عنوان مسئول باید حامی و ناظر مستمر بر عملکرد آنها باشم. وقتی که اطمینان خاطر و امنیت شغلی نداشته باشیم، روی عملکرد آنها اثر می‌گذارد.

همچنین فروزان سلیمانی در ادامه عنوان کرد: به دلیل حضور بازیکنان در سوپر لیگ، انرژی زیادی دارند و سعی کردیم ریکاوری خوبی در اردو داشته باشیم. شاید احساس خستگی داشته باشد اما حرفه‌ای هستند و سعی می‌کنیم تا مسابقه شرایط مطلوب را ایجاد کنیم. چهارمین اردویی است که برگزار کردیم اما زمان کمی داشتیم و روی تجربه بازیکنان حساب کرده‌ایم و امیدوارم به بازی برسند. پیش از حضور منظمی اردوهای نامنظمی داشتیم اما الان این اردوها با نظم خاصی برگزار می شود و از حمایت فدراسیون برخورداریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان دلیل دعوت نشدن نسیمه غلامی خانم گل فوتسال را تغییر سن در تیم ملی عنوان کرد و گفت: غلامی و ملی پوشان دیگر ستاره‌هایی بودند که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ ایران را به قهرمانی رساندند اما نیاز داریم تغییر سن داشته باشیم. از طرفی در پست نسیمه بازیکنان جوانی را آورده‌ایم که می‌توانند کمک کنند. باید به جوانان فرصت بدهیم و برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. امیدوارم رسانه ها برای دعوت شدن یا نشدن بازیکنان به تیم ملی حاشیه سازی نکنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعی از بازی تیم ملی فوتسال زنان ایران با روسیه ندارد، گفت: این تیم هر سال با ما مسابقه دارد اما جای تعجب دارد که چرا ای اف سی مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار نمی کند. چیزی که خیلی برایمان جالب است این است که جام جهانی قطعی شده و دور مقدماتی آبان و آذر برگزار می‌شود که این خیلی برایمان اهمیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha