دولت برای تکمیل پروژه پلاتوی نمایش انار همکاری می‌کند
عکس آرشیوی است

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان با اشاره به روند از سرگیری عملیات اجرایی پروژه نیمه‌تمام ساختمان پلاتوی نمایش شهر انار با همکاری شهرداری این شهر گفت: دولت در تجهیز و تکمیل ساختمان پلاتو همکاری لازم را خواهد داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محسن روحی روز سه شنبه در ادامه سفر به شهرستان انار و دیدار شهردار این شهر ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی این شهرستان افزود: تعامل بین سازمانی شهرداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های فرهنگ سازی و آموزش سبب استفاده و خدمت بیشتر به شهروندان خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ کرمان: دولت برای تکمیل پروژه پلاتوی نمایش انار همکاری می‌کند

شهردار انار نیز در این دیدار گفت: مجموعه مدیریت شهری سعی کرده است در کنار فعالیت در حوزه های عمرانی و خدماتی به امورات فرهنگی و اجتماعی نیز نگاهی ویژه داشته باشد.

علیرضا عبدالرضایی افزود: با راه‌اندازی سینماشهر پس از مدتی که مشکل فنی زیرساختی داشت زمینه استفاده شهروندان از سینما و اکران فیلم های روز مهیا شده است.

وی در خصوص پلاتوی نمایش در مجاورت تالار شهر انار نیز عنوان کرد: در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ کلنگ احداث ساختمان پلاتو به زمین زده شد و طبق تفاهم نامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مقرر بود به صورت مشارکتی به بهره برداری برسد که اکنون شهرداری آمادگی کامل خود را برای انعقاد تفاهم نامه جدید برای بازنگری در طرح و رفع مشکلات موجود اعلام می دارد.

پلاتوی نمایش شهر انار یکی از پروژه های نیمه تمام این شهرستان است که وضعیت فعلی و راهکارهای بهره برداری این پروژه در سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ادامه سفر یک روزه به شهرستان انار با همراهی مسئولان محلی با صیادی همکار بازنشسته این اداره کل و از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز دیدار و گفت و گو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha