حضور در انتخابات سرمایه معنوی کشور را افزایش می‌دهد

مشهد- ایرنا- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: حضور پرشور در انتخابات باعث افزایش سرمایه‌ معنوی کشور در مقابل قدرتهای بیگانه می‌شود و لازم است در این انتخابات، هرکس هر آنچه که در توان دارد، امیدآفرینی کند تا حضور حداکثری مردم در این عرصه باشیم.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی روز سه شنبه در جمع فرماندهان پدافند هوایی مشهد افزود: شرکت در انتخابات، شرکت در جبهه حق علیه باطل است و مردم با مشارکت در انتخابات آتی، توطئه‌ های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند و بار دیگر خط بطلان بر دسیسه های دشمنان خواهند کشید.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش مهم حضور گسترده مردم در صحنه ها تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هر جا که مردم در صحنه حضور داشته اند، شاهد پیروزی و عزت دین مبین اسلام بوده ایم و هرجا مردم کوتاهی کرده اند، ظالمان مسلط شده اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: رهبر انقلاب همواره قبل از انتخابات کشور رهنمودهایی را مطرح می‌کنند که توجه مسوولان و مردم به این موارد، از مؤلفه‌ های قدرت‌ ساز و تصمیم‌ ساز برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: باید بصیرت و آگاهی مردم افزایش یابد، تا دشمن نتواند به عقاید و باورهای انقلابی آنان نفوذ کرده و لطمه ای وارد کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان با سراسر کشور، در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برگزار می شود.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha