۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85370666
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اذعان صهیونیست‌ها به ناتوانی نبرد در چند جبهه

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبر: 85370666
اذعان صهیونیست‌ها به ناتوانی نبرد در چند جبهه

تهران-ایرنا- در پی شکست ارتش رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود در غزه، یک ژنرال ذخیره این رژیم به ناتوانی نبرد در چند جبهه اذعان کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شبکه المیادین، «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعتراف کرد: ارتش قادر به جنگیدن در 2 جبهه همزمان نیست.

وی در این باره گفت: ارتش حتی در یک جبهه نیز تاکنون موفق به نابود کردن حماس نشده‌است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران‌های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان این رژیم پرداخته و ضربه‌های مهلکی به ارتش صهیونیسم وارد کرده‌اند.

بعد از حدود چهار ماه جنگ علیه غزه، شکست کابینه رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف اعلانی کابینه یعنی نابودی حماس، آزادی اسرا و غیره موجب تشدید تنش‌ها بین سران رژیم شده و جایگاه ائتلاف حاکم بر کابینه نتانیاهو را در میان توده صهیونیست‌ها تضعیف کرده‌است.

همچنین طی این مدت رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود، ضربه‌های سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha