۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85370681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روحانیون نقش محوری در افزایش مشارکت انتخاباتی مردم دارند

ورامین - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: روحانیون به دلیل ارتباط موثر با مردم و مورد وثوق بودن جامعه، نقش محوری برای حضور پرشور مردم در مراسم جشن‌های پیروزی انقلاب و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه‌شنبه در جلسه مشترک با ائمه جمعه و جماعات ورامین که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسجد محور و سنگر اصلی تمامی فعالیت‌های جامعه است و جریان برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، هر مسجد می‌تواند به عنوان یک ستاد دهه فجر، اقدامات اثربخشی در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر داشته باشند.

وی با اشاره به مناسبت ها و تقارن آنها با ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال متاثر از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و متقارن شدن با اعیاد ماه رجب است، ضمن این که چهلمین روز از شهادت جمعی از مردم ایران در حادثه تروریستی کرمان با ایام دهه فجر مصادف شده که این مناسبت‌ها می‌تواند زمینه برگزاری با شکوه دهه فجر که پیش زمینه حضور و مشارکت مردم در انتخابات است را فراهم کند.

این مسئول با اشاره به نقش محوری مساجد در جریان روشنگری جامعه افزود: ایام الله دهه مبارک فجر، فرصت مناسب و بسیار حساسی برای روشنگری و عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص دستاوردهای نظام است و قطعا با حضور جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی در جشن‌های پیروزی انقلاب که در مساجد برگزار می‌شود، این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: حضور مسئولان و تبیین عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در مساجد می تواند نسبت به شناسایی خدمات انجام شده به مردم توسط انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف تاثیر گذار باشد ضمن این که مسئولان در زمان حضور در مساجد می‌توانند از نزدیک با مردم دیدار داشته و با مشکلات آنان را از نزدیک آشنا شوند که این امر نیز مردم را بیش از پیش به انقلاب امیدوار می‌کند.

وی با اشاره به انتخابات حساس ۱۱ اسفند امسال یادآور شد: مردم باید بدانند که حضور آنان در انتخابات و رای دادن به داوطلبان تأئید صلاحیت شده، برای حفظ اسلام و قرآن است و قطعا منشاء تحول و پیشرفت در جامعه اسلامی می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha