این بازیکنان برای دل به دریا زدن مُردد هستند

ساری- ایرنا- تیم فوتبال دریای کاسپین بابل به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی چند بازیکن جدید برای تحول در نیم فصل دوم جذب کرد که مذاکره با بازیکنان لیگ برتری برای حضور در این تیم به دقیقه ۹۰ کشیده شد و هنوز این فوتبالیست ها برای دل به دریا زدن مُردد هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که در جدول لیگ دسته اول جایگاه خوبی ندارد و در انتهای جدول جای دارد در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات هم در صدد جذب بازیکن برای ایجاد تحول در این تیم است. سعید جلالی راد بازیکن سابق فجر سپاسی و نساجی مازندران، رضا علی یاری بازیکن سابق سایپا، میلاد جهانی بازیکن سابق نفت آبادان دیگر لیگ از جمله بازیکنان جدید تیم دریای کاسپین بابل هستند که در فصل نقل و انتقالات جذب این تیم شدند.

مهدی مومنی بازیکن سابق استقلال و صادق بارانی بازیکن سابق ملوان و پیکان، رضا دهقان که در تیم فوتبال پارس جنوبی سابقه بازی دارد سه فوتبالیست دیگر هستند که در صورت توافق نهایی در دقیقه ۹۰ قبل از آغاز نیم فصل دوم بازی های لیگ دسته اول فوتبال کشور به جمع بازیکنان دریای کاسپین بابل ملحق خواهند شد.

در فصل نقل و انتقالات تعدادی از بازیکنان دریا از این تیم جدا و به تیم های مختلف در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور پیوستند.

علی محسن‌زاده، سینا خادم پور، مجتبی ممشلی، معین قربانی و مرصاد فلاح نژاد از جمله بازیکنانی بودند که در نیم فصل دوم از دریای کاسپین بابل جدا و به تیم‌های دیگر پیوستند.

هنوز این بازیکنان برای دل به دریا زدن مُردد هستند

نماینده مازندران در لیگ دسته اول در حالی جمعه پیش رو اولین بازی نیم فصل دوم خود را میزبان سایپای تهران است که هنوز خرید بازیکن نهایی نشد و مسوولان باشگاه امید دارند تا ساعاتی دیگر با خرید بازیکنان مد نظر پنجره نقل و انتقالات را برای باشگاه دریای کاسپین بابل ببندند.

بازی های نیم فصل دوم به خصوص چند بازی اول برای این تیم فوتبال بسیار تعیین کننده خواهد بود و نتایج مطلوب در بازی های اول زمینه جدایی نماینده مازندران در لیگ دسته اول را از انتهای جدول فراهم می کند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل کامل نشد، دریای کاسپین باید بازی های نیم فصل دوم خود را در خارج از خانه بازی کند.

متولیان دریای کاسپین بابل نیم نگاهی به ورزشگاه آمل دارند تا بازی های نیم فصل دوم را در آمل برگزار کنند اما هیات فوتبال بابل با رد این ادعا ورزشگاه آمل را در حد بازی های لیگ دسته اول فوتبال کشور نمی داند و بازی های نیم فصل دوم دریا در سیمرغ برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در یک نیم فصل متلاطم و پرحاشیه بعد از ۱۷ بازی فقط توانست یک برد کسب کند و بعد از ۱۷ بازی توانست ۱۱ امتیاز دشت کند و در رتبه ۱۶ جدول قرار گرفت.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول در نیم فصل گذشته سه سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی و در نهایت مهران برزگر را به عنوان سکان دار تیم معرفی کرد. مهران برزگر مربی جدید دریای کاسپین که پیش از این سابقه مربیگری در تیم های مختلف از جمله ملوان و خونه به خونه مازندران را در کارنامه خود دارد در کنار مربیان بزرگی همچون نکونام و اسکوچیچ هم سابقه همکاری داشته است. در کمتر از یک ماه کار خود را شروع کرد و مسوولان تیم فوتبال دریای کاسپین بابل به این مربی دل خوش کردند و معتقدند برزگر که به عنوان مربی در ملوان فعالیت داشت در کنار سرمربی مازیار زارع موفق شدند در ۲ سال پیش تیم ملوان را از لیگ دسته اول به لیگ برتر برسانند و این مربی برای تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور هم گره گشا خواهد بود

هنوز این بازیکنان برای دل به دریا زدن مُردد هستند

تلاش برای جذب بازیکن

سرپرست دریای کاسپین بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: همه تلاش مجموعه در ۲ هفته فصل نقل و انتقالات این بود که بازیکنان موثر برای تیم جذب شوند و این تلاش همچنان ادامه دارد.

ابراهیم محمودی اظهار داشت: سعید جلالی راد بازیکن سابق فجر سپاسی و نساجی مازندران، رضا علی یاری بازیکن سابق سایپا، میلاد جهانی بازیکن سابق نفت آبادان و چند تیم دیگر لیگ برتری از جمله بازیکنان جدید تیم دریای کاسپین بابل هستند که در فصل نقل و انتقالات جذب این تیم شدند.

وی با بیان این مطلب که مهدی مومنی بازیکن سابق استقلال و صادق بارانی بازیکن سابق ملوان و پیکان و رضا دهقان با سابقه ی بازی در پارس جنوبی سه فوتبالیست دیگر هستند، بیان کرد: در صورت توافق نهایی به جمع بازیکنان دریای کاسپین بابل می‌پیوندند.

سرپرست دریای کاسپین بابل ادامه داد: علی محسن‌زاده، سینا خادم پور، مجتبی ممشلی معین قربانی و مهرشاد فلاح نژاد از جمله بازیکنانی بودند که در نیم فصل دوم از دریای کاسپین بابل جدا و به تیم‌های دیگر پیوستند.

محمودی با بیان این مطلب که با توجه به اینکه استادیوم هفت تیر بابل هنوز به مرحله افتتاح نرسیده است، تصریح کرد: در صدد آن هستیم در صورت فراهم شدن زیرساخت استادیوم فوتبال شهید چمران آمل بازی‌های نیم فصل دوم در این شهرستان برگزار شود.

سرپرست دریای کاسپین بابل ادامه داد: بازیهای نیم فصل دوم برای ما بسیار حائز اهمیت است و تلاش ما این است که نتایج مطلوب کسب کنیم.

محمودی اظهار داشت: اولین بازی تیم دریای کاسپین بابل در نیم فصل دوم با سایپا تهران جمعه هفته جاری در سیمرغ برگزار خواهد شد و برای کسب نتیجه مطلوب به میدان می رویم.

هنوز این بازیکنان برای دل به دریا زدن مُردد هستند

آمل نمی رویم

در این پیوند رییس هیات فوتبال شهرستان بابل بیان داشت: با توجه به زیر ساخت موجود در ورزشگاه شهید چمران آمل سازمان لیگ، این ورزشگاه را برای برگزاری بازی های لیگ دسته اول فوتبال تایید نخواهد کرد.

مهدی بادیکناری اظهار داشت: تمامی بازی های دریای کاسپین بابل در نیم فصل دوم به میزبانی شهرستان سیمرغ برگزار خواهد شد.

رییس هیات فوتبال بابل ادامه داد: با توجه به سرعت قابل قبول بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل و قول پیمانکار در خصوص تکمیل این ورزشگاه تا پایان خرداد در صورت تامین اعتبار بازی های تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول در بابل برگزار خواهد شد.

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، این روزها شاهد قعرنشینی دریای کاسپین بابل تیم شهرشان در لیگ دسته اول کشور هستند.

دریای کاسپین بابل نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته اول با انجام ۱۷ بازی فقط یک برد کسب کرد و در پایان نیم فصل اول با کسب ۱۱ امتیاز در رده ۱۶ جدول جای گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha