۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85370877
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار وزیر دفاع یمن: پایان دردناکی را برای سلطه آمریکا رقم خواهیم زد
محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن

تهران – ایرنا – وزیر دفاع دولت ملی یمن با تاکید بر اینکه ملت، ارتش، رهبری و جغرافیای یمن قوی‌تر از آن است که حملات آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل آن را دچار تزلزل کند، گفت: ما به آمریکا اعلام می‌کنیم، این ما هستیم که پایان دردناکی را برای سلطه آمریکا رقم خواهیم زد و این واکنش، برایند اقدامات آمریکا است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه رسمی انصارالله، «محمد ناصر العاطفی» در نشست فوق‌العاده با فرماندهان نیروهای دریایی و دفاع ساحلی یمن گفت: ادامه حملات ظالمانه آمریکا و انگلیس، تجاوز آشکاری به حاکمیت یمن و عامل بی‌ثباتی در منطقه است. این در حالی است که نیروهای متجاوز نمی‌دانند ملت و نیروهای مسلح یمن، از موشک‌ها و بمب‌های ممنوعه آمریکا بیمی ندارند. ناوگان‌ها و ناوشکن‌های این کشور نمی‌توانند ملت یمن را از عمل به مسوولیت‌های دینی، میهنی، انسانی و اخلاقی‌شان در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و بیت‌المقدس بازدارند.

العاطفی افزود: دولت آمریکا، با وضع معیارهای خاصی در راستای اهداف، خواسته‌های سیاسی، جنگ‌ها و تجاوزگری به سایر ملت‌ها و در صدر آنها ملت یمن، ارزش‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.

وزیر دفاع یمن، قرار گرفتن مواضع ملت یمن در حمایت از غزه به عنوان اقدام تروریستی از سوی آمریکا را مایه تمسخر دانست و تاکید کرد: آمریکا در واقع، یک کشور تروریست و حامی تروریست‌هاست که نسل کشی، تروریسم و حمایت از وحشی‌گری صهیونیست ها را در کارنامه دارد.

العاطفی همچنین گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره عامل بی‌ثباتی، ویرانی، هرج و مرج، کشتار و تروریسم بین‌المللی بوده‌اند و عملا امنیت و ثبات را نابوده کرده‌اند. این در حالی است استراتژی انتقام از تجاوز انگلیس و آمریکا در آینده عملی و به آنها ضربات سنگینی وارد خواهد شد به گونه‌ای که از جنایاتشان پشیمان شوند.

وزیر دفاع یمن خاطرنشان کرد: ما از دریای سرخ به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم این ما هستیم که پایان دردناکی را برای سلطه آمریکا رقم می‌زنیم و این پایان به دلیل سیاست‌ها و رفتارهای خود این رژیم و به دست خودش روی خواهد داد.

محمد ناصر العاطفی افزود: رهبری و شورای عالی سیاسی یمن، تمامی اقدامات بررسی شده و ابعاد مختلف آن را بررسی کرده‌است و ما برای رویارویی طولانی با نیروهای سرکش، آماده‌ایم.

وزیر دفاع یمن تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و تمامی کشورهایی که از آنها پیروی می‌کنند باید به قدرت، توان تصمیمات حاکمیتی یمن پی ببرند و بدانند که در این زمینه هیچ گونه بحثی وجود ندارد.

العاطفی همچنین گفت: مسوولیت تامین امنیت دریای سرخ بر اساس قانون، اصول نظامی و سیاسی به عهده کشورهای ساحل آن و در صدر آنها یمن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha