۲ طرح ورزشی در قشم با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد
عکس تزئینی است

قشم - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان عصر(سه شنبه) ۲ طرح ورزشی چمن مصنوعی و سالن چند منظوره را در روستاهای رمچاه و گیاهدان جزیره قشم افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زمین چمن مصنوعی روستای رمچاه به مساحت ۲ هزار و ۸۶۰ متر مربع با اعتبار ۳۴ هزار میلیون ریال و سالن چند منظوره روستای گیاهدان با زیربنای یکهزار و هشت مترمربع و هزینه ۸۹ هزار میلیون ریال از طرح های بهره برداری شده حوزه ورزش این جزیره بود.

۲ طرح ورزشی در قشم با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم در جریان افتتاح این ۲ طرح ورزشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: زمین چمن مصنوعی روستای رمچاه از پروژه های مشارکتی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با دهیاری این روستا است که از ابتدای سال جاری تا بهمن ماه از سوی شرکت کرمان موکت ساخته شده است.

رضا دریایی ادامه داد: سالن چند منظوره روستای گیاهدان نیز که ساخت آن از سال ۱۳۹۴ توسط شرکت آیستا سازه ایوان آغاز شده بود در بهمن ماه جاری به بهره برداری است.

۲ طرح ورزشی در قشم با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

در آیین افتتاحیه این ۲ طرح ورزشی در جزیره قشم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، محمد محمدحسینی فرماندار، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه، مقامات استانی، شهرستانی، جامعه محلی و ورزشکاران جزیره قشم حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت همزمان با دهه مبارک فجر برای افتتاح و بهره برداری از ۱۳۶ طرح عمرانی ورزشی به استان هرمزگان سفر کرده است.

این طرح های عمرانی ورزشی در تمامی شهرستان های استان هرمزگان از جمله بندرعباس، قشم، میناب، رودان، سیریک، جاسک، حاجی آباد، بندرلنگه، بندرخمیر، بستک، بشاگرد و پارسیان است.

این نخستین سفر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به استان هرمزگان است.

روستای رمچاه در ضلع جنوب شرقی جزیره قشم در چهار کیلومتری ساحل جنوبی با فاصله‌ ای ۱۷ کیلومتری منتهی الیه شرقی جزیره قرار دارد.

روستای گیاهدان نیز از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha