۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۴۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85371058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ سری جهیزیه با اعتبار ۱۵ میلیارد  ریال به نوعروسان کاشانی اهدا شد

کاشان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان گفت:۲۴ سری جهیزیه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در شهرستان اهدا شد.

محسن حمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این جهیزیه شامل شش قلم کالای اساسی تولیدات داخلی شامل یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و فرش به نوعروسان اهدا می‌شود.

وی اظهار کرد:در مجموع کمیته امداد حضرت امام (ره) بیش از ۳۰ نوع خدمت مختلف به خانواده‌های تحت پوشش ارایه می‌دهد که بیشترین تمرکز بر توانمندسازی جامعه هدف است.

وی با اشاره به حوزه مسکن مددجویان این نهاد تصریح کرد: تامین مسکن مددجویان همیشه یکی از دغدغه های اصلی این نهاد بوده و در این راستا اقدامات متعددی برای خانواده‌ها انجام شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان بیان کرد: امسال هشت واحد مسکونی برای مددجویان احداث یا خریداری شده است و نیز ۲۳ واحد در حال احداث است که ۸۰ درصد پیشرفت دارد و در نیمه اول سال آینده تحویل می‌شود.

حمیدی گفت: در ۱۰ ماه سال جاری ۷۷ مورد تعمیرات مسکن خانواده‌های تحت پوشش به ارزش ۱۳ میلیارد ریال انجام شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان اظهار کرد: در حوزه اشتغال تعداد وام های اشتغال در ۱۰ ماه امسال ۴۳۵ فقره بود و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از ابتدای امسال پرداخت شده است.

حمیدی تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های خودکفایی ۹۵ نفر از مددجویان این نهاد آموزش‌های مختلف مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی را فرا گرفتند.

وی همچنین به ایجاد ۱۲ فرصت شغلی از طریق کاریابی در شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال ۹۴ فقره وام قالیبافی به مددجویان پرداخت شد که با طرح های اجرا شده در سال های گذشته، ۱۱۵ تخته فرش به مساحت ۹۲۰ متر مربع توسط مددجویان شهرستان تولید شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان گفت: طرح‌های اجرا شده به تفکیک محل اجرا ۸۰ درصد در مناطق شهری و ۲۰ درصد روستایی و نیز ۴۵ درصد در حوزه زنان و ۵۵ درصد در حوزه مردان بوده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha