کاهش مشارکت در انتخابات راهبرد دشمن در جبران شکست‌های متوالی است

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند راهبرد دشمن در جبران شکست های متوالی در توطئه علیه جمهوری اسلامی است و برای تحقق این راهبرد از تمام توان و امکانات خود استفاده می‌کند. 

به گزارش ایرنا ، «حمید کمانکش» روز چهارشنبه در نشست شورای اداری خمین با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: دشمن با ارائه چهره ناکارآمد سیاست‌های دولت و مقاومت و پر رنگ کردن مشکلات اقتصادی برای کاهش مشارکت در انتخابات تلاش می‌کند.

وی، دهه فجر را فرصت ویژه‌ای برای اطلاع رسانی رویش‌ها، پیشرفت‌ها، دستاوردها و ایجاد امید در جامعه عنوان کرد و افزود: در این راستا فعال و تقویت کردن روابط عمومی‌ها ضروری است تا اطلاع رسانی در زمینه اقدامات انجام شده به بهترین شکل ممکن انجام شود.

فرماندار خمین توضیح داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان جامعه هدف خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات با تاکید بر گفتمان مقاومت پوشش دهند.

کمانکش اظهار کرد: خود حفاظتی و پدافند غیرعامل در دستور کار ادارات قرار گیرد چراکه هرگونه اقدام کور از سوی دشمن قابل تصور است.

وی خاطرنشان کرد: دولت فقط مجری انتخابات است و طرفداری از کاندیداها توسط دستگاه‌های اجرایی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

کمانکش با تقدیر از هیات‌های اجرایی و نظارت خمین اضافه کرد: اعضای این هیات‌ها بعنوان معتمدان مردم روزهای پرکاری را دارند.

فرماندار خمین با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) گفت: خدمت در زادگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی مایه افتخار است.

کمانکش افزود: اطلاع رسانی‌های لازم درباره برنامه‌های دهه فجر انجام شود و حضور مدیران ادارات در برنامه های مساجد ضروری است.

فرماندار خمین یادآور شد: زادگاه امام راحل در دهه فجر امسال با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی رتبه اول در تعداد، اعتبارات، اشتغالزایی و کیفیت پروژه‌ها را در استان مرکزی دارد و پروژه‌هایی در سطح ملی بهره‌برداری می شود.

خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان و در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده‌ است.

این شهر زادگاه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha