مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات موجب خنثی‌سازی توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان برای آینده نظام اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز چهارشنبه در اختتامیه همایش نغمه سرایان اهل سنت در خراسان شمالی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای با امام راحل و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال تضعیف ایران و جداسازی مردم از ولایت و دین است اما کورخوانده و مردم ما در سالروز پیروزی انقلاب حماسه دیگر می آفرینند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حماسه ای دیگر از مردم ولایی ما در ۱۱ اسفندماه جاری رقم می خورد گفت: مردم ما باردیگر ولایت مداری و پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی را به منصه ظهور می رسانند.

وی افزود: اهل سنت قشر مهمی را از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی تشکیل می دهند، اهل سنت و شیعه این استان زندگی مسالمت آمیز دارند و با وحدت، همدلی و همراهی با نظام اسلامی همواره در صحنه هستند.

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

سردار فرجی خاطرنشان کرد: این استان سه هزار شهید تقدیم نظام کرده است و مردم شیعه و سنی این خطه در تمام عرصه ها، مناسبت های ملی و مذهبی در کنار هم حماسه آفریدند.

وی افزود: اوج حماسه مردم ما در سفر مقام معظم رهبری به استان رقم خورد، معظم له حدود ۱۰ روز در خراسان شمالی حضور داشتند و در این سفر شور و شعور خاصی در بین مردم استان رقم خورد.

به گزارش ایرنا، پنجمین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد و حدود ۱۰۰ نفر از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوبی، گلستان، گیلان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان بلوچستان در این همایش، انفرادی و گروهی اجرا کردند.

هنرمندان حاضر در همایش، آموزه‌های اعتقادی و وحدت بخش خود را در قالب نغمه سرایی، تواشیح، مولودی خوانی، شعر و سروده‌هایی با موضوع پیامبراکرم (ص) و اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند. محورهای این همایش، انقلاب، وحدت اسلامی و پیامبر اکرم (ص) است.

از مجموع گروه های پنجمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت، چهار گروه از خراسان شمالی و بقیه از سایر استان ها هستند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha