ائتلاف اصلاحات، اعتدال و نزدیکان لاریجانی قطعی شد/ اصلاح‌طلبان در انتخابات نامزد دارند

تهران- ایرنا- نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم کاندیدا دارند، از قطعیت ائتلاف اصلاحات، اعتدال و تیم «علی لاریجانی» خبر داد.

«محسن علیجانی زمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، درباره تحرکات احزاب در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلانی، با بیان اینکه ائتلاف سه جریان اصلاحات، اعتدالی و تیم وابسته به «علی لاریجانی» در انتخابات قطعی است، گفت: اگر حزب یا جریانی ائتلاف نکند و بخواهد مستقل به عرصه ورود پیدا کند موفق نخواهد شد.

وی افزود: ما ۳۰ حزب اصلاح طلب در کشور داریم که تعداد قابل توجهی از آنها در انتخابات پیش رو به صورت جدی فعالیت می کنند و کاندیداهایی را خواهند داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سؤالی در باره محوریت «حسن روحانی» در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: احزاب اصلاح طلب در انتخابات پیش رو بر اساس تصمیمات تشکل‌های خود عمل می‌کنند و شخص محور نخواهند بود.

علیجانی اظهار کرد: آقای روحانی و دیگر اشخاص هیچ یک نقش لیدری در جریانات اصلاحات و در انتخابات را ندارند و فقط مواضع آنها مبنی بر توصیه بر حضور در انتخابات مد نظر و مورد احترام خواهد بود.

وی افزود: چهره های شاخص سیاسی اگر بخواهند به دنبال عدم مشارکت باشند، در اصل خودشان به محاق خواهند رفت و در ادامه در کنار اپوزیسیون قرار خواهند گرفت از این رو همواره باید بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha