سه متخلف انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

یاسوج -ایرنا-معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه عامل تیراندازی در آیین های تبلیغات استان دستگیر و روانه زندان شدند,

به گزارش ایرنا،سید جواد هاشمی مهر روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیراندازی در همه محافل به ویژه نشست های تبلیغاتی به علت تهدید جان شرکت کنندگان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی بیان کرد: اگرچه اسلحه این افراد مجاز بوده اما چون اقدام آنان غیرقانونی بوده بدر این خصوص برخورد قانونی شده است.

هاشمی مهر تاکید کرد:ستاد انتخابات استان مصمم به برخورد با هر نوع سوگیری فرمانداران برای کاندیدی خاص،یا پول پاشی از سوی آنان و سایر اقدام های غیرقانونی از سوی برگزار کنندگان انتخابات در استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با استفاده از کارت ملی، شناسنامه ،کارت پایان خدمت و یا پاسپورت(گذرنامه) هم می توان رای داد.

هاشمی مهر ابراز کرد:همان طور که مشارکت شهروندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم است سلامت و امنیت انتخابات نیز مهم است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ماه در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

بوی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که برای معرفی فعالیت های دستگاه های اجرایی به دولت سیزدهم محدود نشود و به ویژه در دهه فجر دستاوردهای نظام جمهوری با مشارکت دستگاه های اجرایی تشریح شود.

ساختار روابط عمومی ها در کهگیلویه وبویراحمد باید بازنگری شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای دستگاه های اجرایی هستند که فعالیت مطلوب آنان به جهاد تبیین کمک می کند.

مرادعلی پیوند تاکید کرد:ساختارهای روابط عمومی های استان با توجه حجم نیازها باید بازنگری و استانداردسازی شود

. وی بیان کرد: تشکیل یک هیات اندیشه ورز ضرورتی برای سامان دهی روابط عمومی و شناسایی نقاط ضعف این بخش های مهم ضرورت دیگری است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد

پیوند عنوان کرد:همچنین تدوین چشم انداز پنج ساله و برش یک ساله به بهبود کیفیت عملکرد روابط عمومی ها منجر می شود

وی تبیین وضعیت زیرساخت های مربوط به دستگاه های اجرایی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ و اکنون از وظایف مهم روابط عمومی‌های استان است که باید نسبت به آن اقدام های شایسته انجام گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha