۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی در دلیجان آماده بهره برداری است

خمین - ایرنا - فرماندار دلیجان گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری و عملیات اجرایی هشت طرح دیگر آغاز می‌شود.

ابوالفضل قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این تعداد طرح منتج به ۲۷۰ فرصت شغلی مستقیم و ۱۰۹ فرصت شغلی غیر مستقیم در دلیجان می شود.

وی ادامه داد: در دهه فجر عملیات اجرایی آموزشگاه ۱۸ کلاسه خیرساز و مجتمع رفاهی و گردشگری توسط بخش خصوصی در مسیر جاده دلیجان ـ اصفهان آغاز می شود.

فرماندار دلیجان اضافه کرد: بهسازی ۴۰ هزار مترمربع معابر ۱۳ روستای شهرستان دلیجان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال انجام شده و آماده بهرده برداری در دهه فجر امسال است.

قاسمی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه همزمان با ایام دهه فجر دراین شهرستان گفت: نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، نمایشگاه دستاوردهای انقلب سلامی به ویژه دولت سیزدهم، نشست نخبگانی تبیین گفتمان امامین انقلاب و یادواره شهدای کارگری ازمحوری ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر دلیجان است.

شهرستان دلیجان دارای دو شهر دلیجان و نراق و یک بخش با نام بخش مرکزی، چهار دهستان و صد آبادی دارای سکنه‌است که از این تعداد ۲۹ آبادی دارای ۲۰ خانوار و بیشتر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha