پویش روایت انقلاب مهمترین برنامه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در دهه فجر است

شهرکرد- ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پویش روایت انقلاب با رویکرد بیان دستاوردهای نظام از طرف فرهنگیان و شخصیت‌های مختلف و معرفی جایگاه فعلی ایران اسلامی برای فرزندان این سرزمین از مهمترین برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.

به گزارش ایرنا، افشین امیریان روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه دخترانه ناحیه ۲ سپیده شهرستان شهرکرد، محوریت برنامه‌های آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری را جشن‌های دانش‌آموزی عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن‌های آموزشگاهی با محوریت دانش‌آموزان، دیدار با خانواده شهدا، حضور چهره‌های انقلاب و پیشکسوتان در بین دانش آموزان از دیگر برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: افتخارآفرینی، پیشرفت و توسعه هر روز ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای بدخواهان این نظام؛ موجب خشم دشمن شده است و چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی به رغم خواست دشمن و با وجود همه ظلم‌ها و ستم‌های بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در حال برگزاری است.

امیریان اظهار داشت: با وجود دست‌اندازی‌ها و برخلاف میل و خواست دشمن، اکنون ایران اسلامی امروز با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال رسیدن به قله است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی شعار ما می‌توانیم و استقلال و آزادی را سرداد و ملت ایران نیز به خوبی این ندای پیشوای خود را شنیدند و پیشرفت‌های امروز گواهی براین مدعا است.

امیریان با بیان اینکه امروز در خاورمیانه و جهان بدون فکر و حضور ایران تصمیم گیری نمی‌شود، گفت: این عزتی است که امروز در پرتو الطاف خداوندی و راهبری امام راحل و رهبرمعظم انقلاب به ملت ایران عطا شده است.

وی با تاکید بر اینکه دختران ایران زمین دختران حاج قاسم سلیمانی هستند، اضافه کرد: به طور یقین دختران و زنان ایران اسلامی فریب دسیسه‌های دشمن را نمی‌خورند.

به گزارش ایرنا، امسال ۱۹۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری شامل ۱۱۲ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، ۴۵ هزار دانش‌آموز متوسطه اول و ۳۷ هزار دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha