۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبر: 85371444
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مردم ما پای انقلاب و آرمان‌های آن استوار ایستاده‌اند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: همه مردم این سرزمین با افتخار پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی استوار ایستاده و اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف شوم خود علیه این ملت و کشور برسند.

محمد رضا شهاب زاده روز چهارشنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه شهید علی انصاری آستارا برگزار شد، اظهار کرد: این انقلاب میراث گرانبهایی است که باید از آن محافظت کرده و این موهبت الهی را به نسل آینده تحویل دهیم.

وی عنوان کرد ما باید در مسیر اسلام و انقلاب حرکت کنیم و مردم پشتیبان و رهرو مقام معظم رهبری که اکنون سکاندار انقلاب اسلامی هستند، باشند.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: مردم این سرزمین همواره در دفاع از انقلاب از همه داشته های خود گذشته اند و در فراز و نشیب های بسیار تاریخی درخشان را برای این سرزمین رقم زدند همانند ۱۳ آبان امسال که با حضور در راهپیمایی بزرگ با آرمان انقلاب تجدید میثاق کردند. این رخداد در روز ۲۲ بهمن امسال هم به منصه ظهور خواهد رسید.
زنگ انقلاب در آستارا با حضور فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان آستارا در مدرسه شهید علی انصاری همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha