بارش برف در شمال تهران/ پلیس راهور: رانندگان فاصله طولی را رعایت کنند

تهران بزرگ - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش برف در مناطق شمالی شهر تهران به ویژه منطقه یک به رانندگان توصیه کرد هنگام تردد در معابر فاصله طولی را رعایت کرده و از سرعت غیرمجاز و سبقت گرفتن خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ فیروز کشیر روز چهارشنبه درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران با توجه به بارش‌ها گفت: از ساعات ابتدایی صبح امروز شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر بودیم.

وی ادامه داد: بار ترافیک در مسیر آزادراه تهران - کرج، در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی - صیاد، بابایی، زین الدین است و در بزرگراه امام علی(ع) هم ترافیک سنگین گزارش شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: شهروندان ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

وی از رانندگان درخواست کرد به جهت لغزنده بودن معابر فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کرده و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری کنند.

به گفته سرهنگ کشیر، رانندگان حتما با توجه به این شرایط نسبت به بازدید از سیستم‌های خودرویی خود همچون سیستم‌های گرمایشی و فنی خودرو و نیز همراه داشتن زنجیر چرخ و بازدید از عاج لاستیک اقدام کند.

وی با تاکید بر روشن کردن چراغ خودرو در هنگام تردد در مناطق برفی یادآور شد: تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha