۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85371619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه:جهاد تبیین راهبرد مقابله با ترفندهای دشمنان است

گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت: جهاد تبیین راهکار و راهبردی موثر در برابر ۲ توطئه و ترفند دشمن از طریق "تحریف" و "کتمان" واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز چهارشنبه در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه دخترانه عصمت این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی گرانبها و مغتنم برای بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب است و باید به نحو شایسته و مطلوب به عموم جامعه بخصوص جوانان رسانده شود.

وی گفت: بزرگ‌ترین انقلاب بعد از عصر معصومین (ع) توسط امام راحل و با پشتوانه و حمایت مردم در ایران به کشور عزت، استقلال و اقتدار بخشید و ملت از یوغ استعمار و طاغوت بعد از ۲۵۰۰ حکومت پادشاهی نجات یافتند.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ ، معمار کبیر انقلاب پس از سال ها تبعید با استقبال میلیونی مردم به میهن بازگشت و این روز بیاد ماندنی در تاریخ انقلاب به ثبت و ماندگار ماند.

وی بیان داشت: امروز مردم غیور و مقاوم ایران با تبعیت از ولایت فقیه در تمام صحنه های انقلاب حضوری جشمگیر و پرشور دارند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

رکنی حسینی گفت: دشمنان در این برهه که به دنبال ناامیدکردن جامعه از جمله دانش آموزان نسبت به انقلاب و آینده نظام هستند، اما می بینیم که جوانان کشور در عرصه‌های مختلف می‌درخشند و به موفقیت های بزرگی نایل می شوند.

امام جمعه گناوه با اشاره در پیش بودن انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفند افزود: مردم انقلابی ایران در این رویداد مهم با لبیک به ندای رهبر پرشور پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و جواب محکمی به یاوه‌گویی های دشمنان خواهند داد.

ضرغام مردانی رئیس آموزش و پرورش و دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر گناوه اظهارداشت: باتوجه به اینکه ۱۲ بهمن امسال روز پنجشنبه است، برنامه جشن های انقلاب در مدارس شهرستان در روز جاری با نواختن زنگ انقلاب آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha