۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85371668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد فناور کردستان به جمع کارگزاران معاونت علمی ریاست جمهوری پیوست

سنندج- ایرنا- آژانس دیجیتال مارکتینگ آلند از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری کردستان، به جمع کارگزاران معاونت علمی ریاست جمهوری پیوست.

مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ آلند روز چهارشنبه در گفت و گو ایرنا اظهار کرد: از این به بعد کسب و کارهای دانش‌بنیان، خلاق و فناور می‌توانند از طریق آلند از حمایت‌های بلاعوض معاونت علمی ریاست جمهوری استفاده کنند.

باسط رستمی افزود: شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری کردستان می‌توانند سالانه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: دیجیتال مارکتینگ به‌نوعی از بازاریابی محصولات و خدمات از طریق دستگاه‌های الکترونیکی گفته می‌شود که در واقع رسیدن به این تخصص، بستگی به تسلط افراد به تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی از جمله سئوی سایت، ایمیل مارکتینگ، استراتژی محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، طراحی سایت، بازاریابی موبایلی، افیلیت مارکتینگ، تولید محتوا در فضای دیجیتال دارد و آلند در تمامی این موارد دارای متخصصان حرفه‌ای است.

رستمی مهارت‌های لازم برای یک دیجیتال مارکتر را برشمرد و گفت: دیجیتال مارکترها برای اینکه در حوزه فعالیت خود به تخصص و توانایی بالایی برسند؛ قطعاً باید مهارت‌های نرم و سخت را داشته باشند. مهارت‌های نرم به شایستگی‌ها و صفات مثبت افراد از جمله برقراری ارتباط مؤثر با افراد، خلاقیت، چالش‌پذیری، فن بیان قوی، انجام کارگروهی، مدیریت شرایط بحرانی گفته می‌شود.

یک واحد فناور کردستان به جمع کارگزاران معاونت علمی ریاست جمهوری پیوست

مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ آلند یادآور شد: داشتن این صفات، شرط اصلی و اساسی برای تبدیل‌شدن به یک دیجیتال مارکتر فوق‌العاده است.

رستمی ادامه داد: مهارت‌های سخت به مهارت‌های فنی مانند تولید محتوا، سئوی سایت، گوگل آنالیتیکس، استراتژی بازاریابی گفته می‌شود که با شرکت در دوره‌های آموزشی و تمرین، می‌توان آنها را به دست آورد.

وی اضافه کرد: هدف ما در آلند ارائه خدمات باکیفیت و خلق ارزش با چاشنی خلاقیت، دانش و تجربه است و در این راه تمامی تلاش و تخصص خود و تیم آلند را به کار می‌بندیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha