۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85371707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ هزار مددجوی کمیته امداد خودکفا شدند

بیرجند- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی این نهاد از برنامه‌های امسال بوده که تاکنون این امر برای ۸۵ هزار نفر عملیاتی شده و از چرخه حمایت خارج شدند.

به گزارش ایرنا، سیدمرتضی بختیاری روز چهارشنبه در جشن خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی، اظهار کرد: همه اشتغال‌های کمیته امداد راستی‌آزمایی شده و ۹۲ درصد شغل‌های ایجاد شده به هدف رسیده است.

وی راهبری شغلی در کمیته امداد را یکی از اقدامات مهم برشمرد و افزود: در همین خراسان جنوبی بانویی ۱۰۰ نفر را راهبری می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مددجویان بازاریابی است گفت: نشان تجاری احسان برای فرش کمیته امداد رونمایی و در بازار جهانی ارایه شده است.

وی تاکید کرد: این نهاد می‌تواند در کاهش تورم و رشد تولید سهم داشته باشد بطوری که یک سوم پیله ابریشم کشور توسط کمیته امداد تولید می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه بسیاری دیگر از محصولات تولیدی کمیته امداد قابل رقابت در بازارهای جهانی است ادامه داد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار است که نیازمند همراهی بانک‌ها بوده و تاکنون هم سهم خوبی محقق شده است.

۸۵ هزار مددجوی کمیته امداد خودکفا شدند

وی به کمک‌های مجلس در راستای اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: سهم اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی در سال گذشته ۱۱ هزار فرصت شغلی بوده و امسال هم ایجاد ۶ هزار ۱۰۰ فرصت شغلی هدف‌گذاری شده که با کمک هفت هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات محقق شود اما تاکنون ۷۲ درصد تسهیلات جذب شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه مددجویان با استفاده از مهارت خود و تسهیلات خودکفا شده‌اند افزود: مردم خراسان جنوبی همواره فعال و پر تلاش هستند که در جبهه اقتصادی به خوبی درخشیدند و امروز شاهد خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی این استان هستیم.

وی با اشاره به سهم رسانه در ایجاد تلاش، فعالیت و روحیه جهادی ادامه داد: تمام افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند اکنون به گردن همه حق دارند.

بختیاری یادآور شد: یکی از عرصه‌هایی که باید حضور قدرتمند داشته باشیم انتخابات است زیرا دنیا تبلیغات خود را متمرکز کرده که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند.

وی گفت: مهم حضور پای صندوق‌های رای است که عزت و قدرت برای کشور به دنبال خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha