۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85371737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های مسابقات قرآنی سازمان تامین اجتماعی در بوشهر تجلیل شدند

بوشهر-ایرنا- برگزیدگان مسابقات قرآنی و رابطین فعال فرهنگی قرآنی ادارات بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر با حضور مدیران و قاریان برجسته کشوری تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر روز چهارشنبه در این آیین با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار کرد: قرآن اهمیت ویژه ای در زندگی و محیط کاری دارد و در این کتاب آسمانی تکریم مردم مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

" محمد جواد بازدرهوا " افزود: سازمان تامین اجتماعی جامعه بزرگی در زیر مجموعه خود دارد و در استان بوشهر نیز ۸۰ درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه‌ای این سازمان قرار دارد که چنین حجم مخاطبی رسالت اداره کل را بسیار سنگین کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان تصریح کرد: در همین راستا و براساس آموزه‌های قرآنی به کارکنان این اداره برای تکریم مردم، ارایه خدمات به نحوی شایسته تاکید ویژه شده است.

بازدرهوا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات پرشور نظام را بیمه می کند که یکی از راه‌های تحقق فرمان ایشان امیدآفرینی در جامعه و خدمات دهی مطلوب به مردم است.

وی گفت: مردمی که به شعب بیمه ای و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی درمانی مراجعه دارند در صورت دریافت خدمات مناسب بدون تردید با عزم و اراده مصمم تری در انتخابات شرکت می کنند.
بازدرهوا افزود: اکنون تمام رسانه‌های معاند در تلاش هستند تا انتخابات را کمرنگ جلوه دهند ولی حضور گسترده و پرشور مردم در این میدان بدون تردید اعتقاد راستین آنان را به ولایت، رهبری و کشور اثبات خواهد کرد.

وی بیان کرد: در سازمان تامین اجتماعی گستردگی جامعه هدف بسیار بالا است که در همین راستا برنامه‌های متنوعی با هدف زمینه سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات تدارک دیده شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: همراهی مدیران و کارشناسان این اداره کل با کاروان خدمت دولت مردمی ایران قوی در شهرستان ها یکی از برنامه های ویژه برای ارائه خدمات اداره کل در شهرستان‌ها و بدون نیاز به حضور مردم در مرکز استان است.

وی تاکید کرد: خدمات ویژه سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان از اعطای وام 200 میلیون ریالی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس از جمله خدمات ارزنده سازمان است که باید در دهه فجر برای مردم تشریح شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: فعالان قدردان فعالیت قرآنی خود باشند چراکه هم علاقه مند به قرآن و همچنین مسلط به تلاوت آن هستند.

حسن اسماعیلی افزود: جایگاه قرآن به گفته پیامبر بسیار بالا است و برتری قرآن نسبت به سایر متون مانند برتری خداوند نسبت به خلق خدا است.

وی ادامه داد: فعالان قرآنی رسالت سنگینی دارند و باید نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه پیشگام شوند.

اسماعیلی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در راستای توسعه و ترویج فعاالیت های قرآنی آمادگی دارد تا از فعالیت فعالان قرآنی برای پیاده سازی برنامه های عملیاتی در مرکزهای درمانی استان حمایت کند.

وی تاکید کرد: قرآن یکی از ابزارهای ترویج اخلاق حسنه و نیکو و همچنین یکی از ستون‌های عرش خداوند است که باید بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

اسماعیلی افزود: در مراکز درمانی که مردم در شرایط بیماری بوده و آماده پذیرش جذب و پذیرش معرفت الهی هستند باید از این فرصت برای ارائه آموزه های قرآنی به آنان استفاده شود.

در این آیین با اهدا لوح و جوایزی از فعالان قرآنی سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر تجلیل شد.

در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی سازمان تامین اجتماعی، از استان بوشهر بیش از ۸۰ نفر شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha