جهادگران گنبدی لوازم خانه روستاییان محروم را رایگان تعمیر می‌کنند

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس با اشاره به فعالیت هر ماهه گروه جهادی تخصصی اصناف در مناطق کمتر توسعه‌یافته شهرستان، گفت: دهه فجر امسال اهالی روستای حاجی‌قوشان میزبان این گروه جهادی هستند.

سیدعلی حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: این گروه جهادی متشکل از ۳۰ متخصص در رشته‌های فنی مانند برق‌کاری، تراشکاری، تعمیرات لوازم خانگی، لوله‌کشی و دوچرخه‌سازی است.

وی افزود: اهالی روستای حاجی قوشان با افزون بر پنج هزار نفر جمعیت، لوازم نیازمند تعمیر خود را به محل استقرار این گروه جهادی می‌آوردند تا به صورت رایگان تعمیر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس بیان کرد: بیش از ۲۰۰ گروه جهادی از سه تا ۲۰ نفره در بخش‌های مختلفی از علمی، کشاورزی، پزشکی و ساخت و بهسازی فضاهای آموزشی و بهداشتی برای مردم محروم و تعمیر لوازم مورد نیاز آنان فعالیت دارند.

جهادگران گنبدی لوازم خانه روستاییان محروم را رایگان تعمیر می‌کنند

حسینی گفت: سپاه گنبدکاووس برای دهه فجر ۳۵۳ عنوان برنامه را تدوین کرده که ۷۸ مورد از این برنامه‌ها شاخص است.

وی اجرای طرح سفیران مهر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، همایش زنان قهرمان پرور، ویزیت رایگان در چهار نقطه محروم، برپایی میز خدمت، نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، اردوی راهیان پیشرفت، تهیه جهیزیه برای نیازمندان، همایش دختران انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، همایش وحدت سران ایلات و عشایر گلستان و اجرای ۱۸ یادواره شهدا را از جمله برنامه شاخص بسیج در دهه فجر عنوان کرد.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر با توجه به انتخابات ۱۱ اسفندماه برپایه جهاد تبیین اجرا می‌شود تا بتوانیم شور و نشاط لازم را برای حضور حداکثری مردم در این رویداد سیاسی ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی گنبدکاووس با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha