۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85371775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۲ هزار و ۳۰۰ قلم کالای قاچاق در لرستان

۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85371775
توقیف ۲ هزار و ۳۰۰ قلم کالای قاچاق در لرستان

خرم آباد - ایرنا - توقیف ۲ هزار قلم نوشت افزار و یک هزار و ۳۰۰ قلم لوازم آشپزخانه قاچاق از جمله اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ حمید نجفی فرمانده انتظامی ازنا روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران با گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۲ هزار قلم نوشت افزار قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ازنا ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

کشف کالای قاچاق در پلدختر

سرهنگ شاپور گراوند فرمانده انتظامی پلدختر نیز از کشف مقادیری کالای قاچاق در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه پل تنگ در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: دربازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۳۰۰ قلم لوازم آشپزخانه قاچاق فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف شد.

سرهنگ گراوند با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شده است گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری عامل قدرت نمایی در کوهدشت

سرهنگ علی امانی فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: یک مورد شرارت، قدرت نمایی با سلاح گرم و تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان در شهرستان، موجب ایجاد رعب و وحشت شده بود که بلافاصله دستگیری اوباش مسلح در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این تیراندازی خسارت جانی در پی نداشت، افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با استفاده از شگردهای خاص پلیسی ضمن شناسایی متهم و دستگیری وی سلاح مورد نظر را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه پلیس با افراد هنجارشکن و قانون شکن قاطعانه برخورد خواهد کرد ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha