۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85371796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه بوشهر در دولت سیزدهم شتاب گرفته است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت:توسعه این استان با اجرای طرح‌های زیربنایی در دولت سیزدهم شتاب گرفته است.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی‌زاده " روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مدرسه دخترانه نجابت شهر بوشهر اظهار کرد: شاخص‌های توسعه ای استان بوشهر در ۲ سال اخیر ارتقا یافته و اقدامات ماندگاری در قالب جهاد خدمت انجام شده است.

وی افزود: همزمان با بزرگداشت دهه فجر امسال یکهزارو ۸۳۷ طرح عمرانی با اعتبار یک میلیون ۴۷۰ هزار میلیارد ریال در این استان بهره برداری یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: از این شمار یکهزارو ۷۲۹ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰۸ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری یک میلیون و ۳۱۰ هزار میلیارد ریال است.

استاندار بوشهر ادامه داد: انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده و روز به روز شاهد رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی اضافه کرد: از فردا دوازدهم بهمن ماه طرح های مهمی با حضور مسئولان ملی ، استانی و محلی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

محمدی زاده با دعوت از مردم برای حضور در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفند حضور حماسی مردم بر اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی خواهد افزود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha