۲۵۰ کیلومتر از محورهای شهری و روستایی سردشت برفروبی شد

مهاباد - ایرنا - فرماندار سردشت گفت: در پی بارش برف سنگین از بامداد امروز با تلاش ماموران راهداری ۲۵۰ کیلومتر از محورهای شهری و روستایی این شهرستان برفروبی و نمک‌پاشی شده است.

باباخان اسکندری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از برفروبی سایت مرز کیله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عوامل راهداری طی مسیرهای اصلی سردشت - مهاباد، سردشت - میرآباد و سردشت - بانه و سایت مرزی کیله و مسیرهای اصلی روستایی این شهرستان را برفروبی و نمک‌پاشی کردند.

وی اضافه کرد: هم اکنون تمامی مسیرها اصلی باز هستند و تردد در سایت مرزی به دلیل برفروبی به کندی در حال انجام است.

فرماندار سردشت بیان کرد: با توجه به تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی به‌ویژه در گردنه‌ها، رانندگان از تردد غیرضروری در این محورها خودداری و در صورت لزوم نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم خودرو خود اطمینان حاصل و با همراه داشتن وسایل گرمایشی و خوراکی مورد نیاز سپس اقدام به حرکت کنند.

فرماندار سردشت به همراه معاون امور عمرانی فرماندار و رئیس اداره راهداری شهرستان طی بازدیدی از سایت مرزی کیله و راه‌های مواصلاتی ، آخرین وضعیت راه‌ها را بررسی و پیگیری کرد.

در این شهرستان، علاوه بر راهدارخانه مرکزی، ۲ راهدارخانه در گردنه گرژال و شهر نلاس در مسیر پیرانشهر دایر شده و در مسیرهای روستایی و گردنه برف گیر، کیسه‌های نمک و ماسه در کنار جاده قرار داده شده است.

سردشت در مجموع دارای ۸۳۷ کیلومتر راه شامل ۵۶۲ کیلومتر راه روستایی، ۱۰۵ کیلومتر راه اصلی (بین شهری) و ۱۷۰ کیلومتر راه مرزی (فرعی) در محورهای کیله، قاسم‌ره‌ش و بیتوش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha