فرمانده سپاه حضرت روح الله ری : جوانان ابهامات دشمنان علیه انقلاب را بی اثر کنند+|فیلم

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت روح الله جنوب شهرستان ری گفت : جوانان باید شناخت کاملی از دوران مختلف انقلاب اسلامی داشته باشند تا ابهامات دشمنان را نسبت به خدمات نظام به مردم و توطئه ها علیه ایران بی اثر کنند .

به گزارش ایرنا ،نشست خبری فرمانده سپاه حضرت روح الله ره جنوب شهرستان ری روز چهارشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد .

سرهنگ علی اصغر شهیری با عرض گرامیداشت ایام دها مبارک فجر و با نام و یاد امام راحل و شهدای گرانقدر افزود : قریب ۶۰ روز است در خدمت مردم خوب منطقه باقر شهر هستیم و از مردم جز دغدغه انقلابی گری و خدمت چیزی ندیدم که انشالله بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم .

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در ایام فجر و ۴۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه های زیادی در سراسر کشور از جمله شهرستان ری دارد بیان کرد : آنچه امروز انقلاب اسلامی به ان‌نیاز وارد شناخت از گذشته و حال و آینده انقلاب اسلامی توسط جوانان است .

سرهنگ شهیری افزود : پاسخ به سوالات جوانان در تمام مراحل انقلاب اسلامی یکی از وظایف سپاه و نیروهای انقلابی است که باید به درستی ابهامات ارائه شده دشمنان علیه انقلاب اسلامی را روشنگری کرد .

فرمانده سپاه حضرت روح الله ره جنوب شهرستان ری تاکید کرد : اجرایی کردن نظریه امامین انقلاب از اهم واجبات در جامعه است که نیروهای انقلاب و رسانه های جمهوری اسلامی باید آن را انجام دهند .

سرهنگ شهیری گفت : مردم محوری در پایگاه‌های بسیج یکی از راهکارهای بزرگ برای رفع مشکلات محرومان است و ما در منطقه باقر شهر و جنوب شهرستان ری بعنوان محلات معنوی جنوب پایتخت بر اساس مردم محوری کار را دنبال خواهیم کرد .

فرمانده سپاه حضرت روح الله از اقدامات سپاه جنوب ری در ایام دهه فجر و اقدامات فرهنگی در گلزار شهدای بهشت زهرا س یاد کرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha