فیلم | مقامات ارشد وزارت بهداشت پاسخگوی مردم هرمزگان هستند

بندرعباس - ایرنا - در آستانه دومین سفر رئیس جمهور به هرمزگان، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در محل برپایی میز ارتباطات مردمی در استان، پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در این حوزه هستند.

به گزارش ایرنا، در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، ۴۰ طرح بهداشتی و درمانی در هرمزگان از جمله بیمارستان فوق تخصصی ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس و بیمارستان ۷۸ تختخوابی فارابی بستک به بهره‌برداری می‌رسد.

آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت روز پنجشنبه و جمعه برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور ۱۰۰ درصد تسهیلات در سفر اول هیات دولت به هرمزگان اجرایی و عملیاتی شده است؛ حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و ۱۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی تامین و پرداخت شده است.

در این سفر بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مصوبه عمرانی جدید برای هرمزگان در نظر گرفته شده است که البته این رقم با تصمیمات رئیس جمهور و اعضای هیات دولت افزایش خواهد یافت.

هرمزگان با ۱۴ شهرستان و ۱۴ جزیره در خلیج همیشه فارس، بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و از به عنوان پایتخت اقتصادی و دروزاه پیشرفت ایران یاد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha