افتتاح ۶۰ طرح بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر

اراک - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح ۶۰ طرح این اداره کل بهزیستی در ایام الله مبارک دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،«محمود حسین آبادی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۳۶ واحد مسکونی مددجویی، یک مرکز نگهداری پسرانه امیرالمومنین (ع) در شهرستان آشتیان و ۲۳ واحد اشتغال در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: ۳۶ واحد مسکونی که ۲۲ واحد در شهرستان اراک، ۲ واحد در شهرستان خنداب، ۲ واحد در شهرستان آشتیان، ۲ واحد در شهرستان زرندیه، یک واحد در محلات و هفت واحد در شهرستان شازند است نیز در این بازه زمانی به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی برای کمک کمک به خانواده‌های مددجوی بهزیستی است که دارای ۲ فرزند معلول هستند.

حسین آبادی افزود: افتتاح یک مرکز نگهداری پسرانه امیرالمومنین (ع) در روستای گرکان شهرستان آشتیان و افتتاح مرکز مشاوره ژنتیک دکتر دانشمند در اراک از دیگر برنامه‌های دهه فجر بهزیستی استان مرکزی در سال جاری است.

وی بیان کرد: ۲۳ واحد اشتغال نیز در شهرستانهای آشتیان ۲ واحد، شازند پنج واحد، زرندیه چهار واحد، کمیجان سه واحد، دلیجان هفت واحد، محلات ۲ واحد نیز همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: آذین بندی و نصب بنر، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه کارکنان و مددجویان، عطر افشانی و نثار گل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، ارائه خدمات رایگان در زمینه مشاوره ، فیزیوتراپی ،کاردرمانی برای همه مددجویان تحت پوش، اجرای طرح مفتاح الجنه دیدار با مددجویان از برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha