۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85372061
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایرنا خراسان‌شمالی در جشنواره ابوذر خوش درخشیدند

بجنورد- ایرنا- نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان‌شمالی با معرفی برگزیدگان پایان یافت و سه خبرنگار و یک عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان رتبه‌های برتر این رویداد را از آن خود کردند.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره که عصر چهارشنبه با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، «ربابه صانعی»، «نسترن علی آبادی» و «سعید وحیدی» در بخش گزارش خبری و «وحید خادمی» عکاس ایرنا به عنوان افراد برتر معرفی و تجلیل شدند.

۶۰۰ اثر از رسانه های خراسان شمالی به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان شمالی ارسال شده بود که ۴۰ نفر در بخش های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، فیلم کوتاه و گزارش ویدیویی مقام های برتر را کسب کردند.

این جشنواره رسانه ای با محورهای شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، امید و نشاط آفرینی، جوانی جمعیت و فرزندآوری، دستاوردهای انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، پیوند رسانه و صنعت و بسیج و حوزه های اقدام برگزار شد.

هم اکنون بیش از ۴۰ رسانه دارای مجوز در خراسان شمالی فعال هستند که از این تعداد ۱۷ پایگاه خبری، چهار روزنامه، هشت هفته نامه، چهار ماهنامه و هشت فصلنامه است.

۱۲ دفتر خبرگزاری کشوری در استان از جمله ایرنا، ایسنا، مهر، تسنیم، فارس، پانا، شبستان، برنا و ایکنا فعال هستند.

خبرنگاران ایرنا خراسان‌شمالی در جشنواره ابوذر خوش درخشیدند

رسانه ها امید آفرینی کنند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امید آفرینی از رسالت های اصلی فعالان حوزه رسانه است که باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی افزود: امروزه دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه ای، سعی می کنند دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی کمرنگ جلوه دهند در حالی اقدامات ارزشمندی در حوزه های گوناگون انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از رسانه سعی دارند، ارزش های دینی جامعه را تضعیف و مردم نسبت به نظام اسلامی دلسرد کنند.

سردار معروفی با اشاره به نقش رسانه ها در عملیات طوفان الاقصی، گفت: خبرنگاران نقش بی نظیری در پوشش اخبار مربوط به جبهه مقاومت داشتند به گونه ای که این امر موجب شد آرمان فلسطین فراموش نشود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همچنین خبرنگاران به خوبی مظلومیت فلسطین را در برابر رژیم کودک کش اسراییل در جهان نشان دادند.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان‌شمالی با حضور با معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در بجنورد برگزار شد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha