۶۷ پروژه محیط‌زیستی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۶۷ پروژه محیط‌زیستی با اعتباری حدود ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود یا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی و بقیه از طریق اعتبارات غیردولتی انجام گرفته است که استان خراسان رضوی با ۱۹ پروژه مقام نخست را در بین استان‌های کشور دارد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: از میان این پروژه ها ۳۴ پروژه در حوزه محیط زیست انسانی، ۲۰ پروژه در حوزه معاونت محیط طبیعی، ۱۰ پروژه در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و ۳ پروژه در حوزه آموزش است.

سلاجقه اظهار داشت: از این تعداد ۱۵ پروژه در خصوص تصفیه فاضلاب و ۱۲ پروژه در حوزه هوا قرار دارد و بقیه در زمینه ساخت و توسعه محیط بانی، پایش، زیرساخت، هوشمندسازی و آموزش قرار دارد که برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همچنین در این ایام ۴ پروژه محیط زیستی کلنگ زنی خواهد شد که ۳ پروژه در استان خراسان شمالی و یک پروژه در استان قزوین خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha