۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85372163
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۹۴ طرح دهه فجر در شاهرود بهره‌برداری و آغاز می‌شود

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: ۱۹۴ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار افزون بر ۱۵ هزار و ۳۰۳ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب جلالی عصر چهارشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه‌های دهه فجر شهرستان شاهرود اظهار کرد: از مجموع ۱۹۴ طرح قابل افتتاح ۱۴۰ مورد عمرانی و ۳۶ طرح اقتصادی است که برای اجرای این طرح‌ها پنج هزار و ۵۷۳ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای ۱۴۰ طرح عمرانی افزون بر سه هزار و ۸۶۳ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال هزینه شد، افزود: ۳۶ طرح اقتصادی نیز با اعتبار یک‌هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

فرماندار ویژه شاهرود تصریح کرد: با افتتاح طرح‌های اقتصادی در دهه فجر امسال برای ۲۳۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

۱۹۴ طرح دهه فجر در شاهرود بهره‌برداری و آغاز می‌شود

آغاز عملیات اجرایی ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر

جلالی از آغاز عملیات اجرایی ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۶ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر سه هزار و ۸۰ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال و ۲ طرح اقتصادی با اعتبار ۶ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در این دهه با حضور مسئولان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به اینکه افتتاح طرح‌ها به تفکیک شاهرود، مرکزی، بسطام، بیارجمند و سطح شهرستان انجام می‌شود، ابراز کرد: برای ۱۸ طرح عمرانی و ۶ طرح اقتصادی قابل افتتاح در شاهرود یکهزار و ۱۴۱ میلیارد و ۱۱۱میلیون ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه بخش مرکزی ۲۴ طرح عمرانی و ۹ طرح اقتصادی قابل افتتاح دارد، اظهار کرد: برای بهره‌برداری از طرح‌های این بخش بالغ بر یکهزار و ۵۳۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.

جلالی به افتتاح ۳۹ طرح عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی بخش بسطام اشاره کرد و گفت: یکهزار و ۴۴۸ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شد.

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه بخش بیارجمند ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی آماده افتتاح دارد، افزود: ۵۳۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال برای این طرح‌های افتتاحی اعتبار اختصاص یافت.

وی به بهره‌برداری ۱۵ طرح عمرانی در سطح شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: برای افتتاح این طرح‌ها نیز ۹۱۲ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال هزینه شد.

جلالی با بیان اینکه عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در شاهرود و ۲ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بسطام آغاز می‌شود، ابراز کرد: سه طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی در بخش مرکزی، چهار طرح عمرانی در بخش بیارجمند و سه طرح عمرانی در سطح شهرستان در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ۷۶۹ طرح با اعتبار ۴۱ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به طرح‌هایی سال گذشته، در استان سمنان افتتاح می‌شود.

۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و ۶۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۲۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ۷۶۹ طرح اقتصادی و عمرانی استان سمنان هم در دهه‌فجر ۱۴۰۲ اشتغالزایی برای یکهزار و ۷۰۲ نفر را به همراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha