۲۰ طرح نوسازی مدارس قزوین در دهه فجر افتتاح می شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین با اشاره به افتتاح ۲۰ طرح عمرانی استان در دهه مبارک فجر، گفت: ۵۲ کلاس درس در زیربنایی به وسعت هفت هزار و ۳۰۰ متر مربع و ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار طی این دهه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم سعادت فر روز چهارشنبه در نشست خبری خود به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۶ مدرسه مورد بهره برداری در مناطق شهری و ۱۴ طرح آموزشی در مناطق روستایی از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال هستند.

وی، خیران مدرسه ساز را عضو جدایی ناپذیر نوسازی و تجهیز مدارس استان اعلام کرد و یادآور شد: این در حالی است که با وجود فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی، کارخانجات و موسسات حقیقی و حقوقی، انتظار مشارکت بیشتری را در این زمینه در سطح استان داریم.

سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح جابجایی مدرسه پاسداران قزوین، گفت: این طرح یکی از پروژه های شاخص کشوری نیز محسوب می شود و تاکنون نیز با پیشرفت ۸۰ درصدی روبرو است.

وی ادامه داد: مدرسه ۱۸ کلاسه پاسداران که در قلب شهر قزوین جای گرفته بود، با جایگزینی آن در بلوار پرستار قزوین در گذشته موافقت شد و این جا به جایی با هدف واگذاری زمین آن به دولتخانه صفوی شهر قزوین صورت گرفته است.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین، ساخت مدرسه جدید پاسداران با شاخص های مدیریت سبز و با نگاه به معماری ایرانی - اسلامی صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha