۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85372188
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۹۹ پروژه دهه فجر در نهاوند افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود

همدان - ایرنا - فرماندار نهاوند گفت:‍ ۹۹ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از هفت هزار میلیارد ریال در این شهرستان همزمان با دهه فجر بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "ضرغام احمدوند" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام تبیین و بازگو شود.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی همواره دشمنی‌ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته و هر چه پیشرفت‌های نظام جلوه بیشتری پیدا می‌کند، حرکات اخلال گرانه دشمنان نیز بیشتر شده است.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: دهه مبارک فجر باید بر اساس جهاد تبیین باشد و این موضوع را جدی گرفته و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کنیم.

احمدوند ادامه داد: در چهل و پنجمین سالگرد دهه مبارک فجر امسال ۹۹ طرح کشاورزی، آموزشی، خدماتی و عمرانی با اعتباری بیش از هفت هزار میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود و میزیان استاندار همدان و معاونان استاندار در این ایام هستیم.

وی گفت: از این تعداد ۷۲ طرح با اعتبار ۶۶۴۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲۷ طرح با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

احمدوند نقش رسانه‌ها را در بیان دستاوردها و پیشرفت‌های نظام و دولت با اهمیت دانست و اظهار داشت: در زمینه افتتاح طرح‌های دهه فجر و انتخابات پیش‌رو به اطلاع‌رسانی رسانه‌ها نیاز داریم.

به گزارش ایرنا؛ در مجموع ۱۴۳۳ طرح در استان همدان همزمان با ایام دهه فجر آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha