شهرداری ارومیه تیم والیبال چادرملوی اردکان را هم با شکست بدرقه کرد

ارومیه - ایرنا - تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار مقابل چادرملوی اردکان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و با نتیجه سه بر یک این تیم را هم شکست داد تا پنجمین برد پیاپی خود را جشن بگیرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و چادرملوی اردکان از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه با حضور ۶ هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه برگزار شد.

در این دیدار که با حضور پرشور تماشاگران همراه بود، تیم میزبان در ست اول غافلگیر شد و با وجود ارائه بازی بهتر با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ از تیم چادرملو شکست خورد.

ست دوم این دیدار نیز با بازی پایاپای شهرداری ارومیه و چادرملو ادامه یافت که این بار، تیم میزبان با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی دست یافت.

تیم شهرداری ارومیه در ست سوم این دیدار، بازی را به خوبی پیش برد و با افزایش فاصله در امتیازهای پایانی توانست این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز میدان شود.

ست چهارم این دیدار هم با بازی پایاپای ۲ تیم پیش می رفت و ۲ تیم در مقاطعی از ست، پیش می افتادند ولی شهرداری ارومیه بود که با همراهی تماشاگران خود این ست طولانی را با نتیجه ۳۴ بر ۳۲ پیروز شد.

با این برد سه بر یک، شهرداری ارومیه با ۱۰ برد از ۱۹ دیدار در رده هفتم جدول ۱۴ تیم لیگ برتر قرار گرفت.

چادرملو هم به رده هشتم سقوط کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha