۱۳۰ طرح عمرانی، اقتصادی در سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد

کرمان - ایرنا - فرماندار ویژه سیرجان گفت: در ایام دهه فجر در این شهرستان ۱۳۰ طرح فرهنگی ، آموزشی، عمرانی و اقتصادی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، علی یعقوبی پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعتبار این طرح ها ۶۳ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات دولتی ، عمرانی ، صنعتی ومعدنی و بخش خصوصی تامین شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری و اجرای این طرح ها زمینه اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر فراهم می شود .

یعقوبی پور با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، کشور به خاطر داشتن استقلال و دفاع از منافع خود مورد هجمه های مختلفی قرار گرفته عنوان کرد : در شرایطی جنگ را به ما تحمیل کردند که هیچ گونه آمادگی نداشتیم اما مردم ما متحد و با دست خالی و با توکل به خدا و اخلاص وارد میدان شدند و در برابرقدرت های مستکبر ایستادند و به پیروزی رسیدند.

فرماندار ویژه سیرجان با بیان اینکه خدمات ارائه شده و طرح ‌های عمرانی در همه نقاط شهرستان اجرا می‌شود، افزود: توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط شهرستان و در دورافتاده ‌ترین نقاط از برکت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع اقتدار انقلاب و نظام اسلامی در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع برای ایام الله دهه فجر در این شهرستان پیش بینی شده است .

یعقوبی پور اضافه کرد: ستاد فرعی و کمیته های تخصصی و کاربردی در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر این شهرستان را برعهده دارند

وی خاطرنشان کرد: توجه به عرصه های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه پنج بخش شهرستان در اولویت کارهای مدیران اجرایی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha