عزت‌اللهی: شرایط بازی با سوریه در بازی با ژاپن ما را کمک می‌کند/ ۲۶ طارمی در تیم داریم

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی ایران گفت: شرایط بازی با سوریه باعث شد از نظر قلبی به یکدیگر نزدیک شویم و این موضوع در بازی با ژاپن به ما کمک خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران بعد از برتری این تیم برابر سوریه در نشست خبری این دیدار بیان کرد: همانطور که سرمربی تیم ملی گفت از نظر عملکرد و نظم تیمی این یکی از بهترین بازی‌های ما در این مسابقات بود. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم. فوتبال همیشه همین است. امروز توپ‌های ما گل نشد و این بازی را برای ما سخت کرد.

وی افزود: باید از همه بازیکنان تشکر کنم که تا آخر جنگیدند و خدا مزد زحمات ما را هم داد. این بازی به ما نشان داد برای رسیدن به هدف باید سختی بکشیم و من این اتفاق را خیلی مثبت دیدم. این شرایط باعث شد از نظر قلبی به یکدیگر نزدیک شویم و این موضوع در بازی با ژاپن به ما کمک خواهد کرد.

هافبک تیم ملی خاطرنشان کرد: ما چندین دوره جزو ۸ تیم برتر آسیا بودیم ولی در خیلی از دوره‌ها در ضربات پنالتی حذف شدیم و حالا برد در این ضربات یک نکته مثبت است. از این لحظات برای همه پیش می آمد ولی مهم این است که بازیکنان همه به هم کمک می کردند تا از نظر فیزیکی تیم آماده باشد. این بازی باعث همدلی بین بازیکنان شد.

عزت‌اللهی در مورد اینکه حضور امید ابراهیمی روی بازی او اثر گذاشت یا نه، گفت: همه تغییرات با نظر سرمربی‌ست و من کاره‌ای نیستم. هیچ وقت دنبال جوایز فردی مثل بهترین بازیکن زمین شدن نبودم. جا دارد از سامان قدوس تسکر کنم. کنار او نمایش خوبی داشتم و بعد از او امید ابراهیمی تلاش کرد تا تیم به موفقیت برسد.

وی در مورد اخراج مهدی طارمی عنوان کرد: مهدی بیش از هر کسی ناراحت بود. این اخراج خیلی جاها برای ما رخ داده و من نیز از این موضوع ناراحت هستم. او برای دفاع کردن آنجا بود. فکر می‌کنم کارت زرد اول درست نبود. ما ۲۶ مهدی طارمی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را به جای بگذاریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha