۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85372466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه: علل شکل‌گیری انقلاب به نسل جوان تبیین شود

گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت: علل، اهداف و فلسفه وقوع شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی برای نسل جوان در دهه مبارک فجر تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی " شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: جوانان نسبت به چرایی و علل انقلاب سئوال می‌کنند و ما وظیفه داریم در این زمینه به آنها پاسخ شفاف و روشن بدهیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه دشمن جنگ شناختی و روایتی راه انداخته است، دهه مبارک فجر فرصتی گرانبها برای بیان خدمات و دستاوردهای چهار دهه انقلاب به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه امام رکن اصلی نظام اسلامی را مردم می‌دانستند، یادآور شد: هوشیاری، صلابت، وفاداری، اراده و حضور مردم در صحنه‌های مختلف با تبعیت پذیری از ولایت فقیه باعث شده تا همه توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی خنثی شود و آغاز چهل و پنجمین بهار شکوهمند اقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

امام جمعه گناوه افزود: همه ما در قبال انقلاب وظیفه و رسالت خطیری برعهده داریم و برای این مهم باید جهاد تبیین را که کلید واژه فرمایش رهبر معظم انقلاب است، سرلوحه خود قرار دهیم.

امام جمعه گناوه: علل شکل‌گیری انقلاب به نسل جوان تبیین شود

وی با اشاره به اینکه نقشه راه ما ، بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب به همه آنچه که یک جامعه متمدن اسلامی نیاز دارد، اشاره کرده است.

رکنی حسینی گفت: ایمان، علم، جهاد، اخلاق، عدالت و عقلانیت از شاخصه‌های مهم تحقق «تمدن نوین اسلامی» هستند که بیشتر بر دوش جوانان گذاشته شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه با گرامیداشت عید مبعث پیامبر(ص) افزود: یکی از وظایف این شورا نهادینه کردن مکارم اخلاقی در جامعه است.

فرماندار گناوه نیز اظهار کرد: پایه‌های انقلاب اسلامی در کالبد هر ایرانی ریشه دوانده است و روز به روز بر عظمت و اقتدار آن افزوده می‌شود.

" محمدتقی صفری " گفت: ادارات و نهادهای شهرستان در ایام الله دهه فجر، با نصب پرچم و آذین بندی، عملکرد خود را به مردم ااطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره در پیش بودن ۲ انتخابات مهم در یازدهم اسفند تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در این دوره از انتخابات با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، حضوری پرشور در پای صندوق های رای خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha